Emilio de los Santos

Emilio de los Santos Salcié (12 d'ochobre de 1903Santu Domingu – 10 de xunu de 1986Santu Domingu) foi un abogáu y políticu dominicanu, qu'exerció como Presidente de la República Dominicana en 1963.

Emilio de los Santos
Presidente de la República Dominicana

Vida
Nacimientu Santu Domingu12 d'ochobre de 1903
Nacionalidá Bandera de República Dominicana República Dominicana
Muerte Santu Domingu10 de xunu de 1986 (82 años)
Oficiu Panadero
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació'l 12 d'ochobre de 1903, en San Juan de la Maguana, fíu de Juan Xusto de los Santos (Don Chuchú) y Doña María Antonia Salcié. Tuvo casáu con Mary Borensen, cola cual procreó los sos dos fíes: María Cristina de Garrido y Rosa Margarita de Torres. Fixo los sos estudios primarios na so ciudá natal, según los secundarios y universitarios en Santu Domingu.

Foi Presidente de la Xunta Central Eleutoral que proclamó'l trunfu de Juan Bosch nos comicios de 1962.

Antes del primer añu del so toma de posesión, un golpe d'Estáu derrocó'l 25 de setiembre de 1963 al presidente Bosch. Oficiales cimeros de les Fuercies Armaes formaron una Xunta Provisional de Gobiernu.

Foi Presidente del Triunviratu que dirixió'l país tres el derrocamientu del presidente Bosch. El gabinete del Triunviratu tuvo conformáu por políticos derechiegos ya individuos amestaos a la comunidá empresarial dominicana.

N'avientu de 1963, un grupu guerrilleru encabezadura por Manuel Aurelio Tavárez Xusto y los líderes de la Agrupación Política 14 de Xunu (1J4) sulevar nos montes pa lluchar contra'l Triunviratu. Los guerrilleros fueron arrodiaos rápido poles tropes del exércitu y forzaos a rindise. Una vegada fechos prisioneros, cuasi toos fueron asesinaos y namái a unos pocos perdonóse-yos la vida.

Cuando'l Presidente del Triunviratu, Emilio de los Santos, enterar de lo asocedío, arrenunció darréu al so cargu declarando que nun sería cómpliz del asesinatu d'un grupu de mozacos, dando les instrucciones nel sentíu de caltener la so vida.

Referencies editar

Enllaces esternos editar