Entrenador Pokémon

Un entrenador Pokémon ye, nel mundu de Pokémon, una persona que prinda Pokémon con Poké Balls, les cría y curiar, y tamién los entrena pa combatir contra otros entrenadores que tamién tienen Pokémon. El términu “Entrenador Pokémon” puédese tamién utilizar nun contestu más ampliu: Ye cualquier persona que tenga a lo menos un Pokémon, pue ser considerada un amaestrador de Pokémon. Nesti sentíu, la xente nes ocupaciones rellacionaes de Pokémon, tales como coordinadores de Pokémon o criadores de Pokémon, puede tamién ser consideraos pa ser entrenadores Pokémon.

Medayes de Ximnasiu editar

La meta de munchos entrenadores nun ye solo entrenar Pokémon de gran algame (o ayudar a un Pokémon pa faer batalles más fuertes), pa competir en competiciones de la lliga. Pa faer eso con éses unu tien de recoyer los ocho medayes de ximnasiu.

Nos videoxuegos, una medaya de ximnasiu sirve a dambos como marcador simbólicu del progresu del xugador nel xuegu, y como resalte de les capacidaes de controlar los Pokémon del xugador. Dependiendo de la medaya, puede dexar a los entrenadores qu'utilicen les máquines ocultes (MO) que dexen qu'utilicen ciertos ataques fora d'una batalla de Pokémon, dexándolos mover ciertes torgues, allumar árees escures, o viaxar na agua. La posesión de ciertes medayes de ximnasiu tamién amenorguen la probabilidá d'un Pokémon que seya más fuerte de los requisitos de la medaya y que desobedece a los sos entrenadores, y sirve según símbolu del respetu ente los Pokémon y los sos entrenadores. Delles medayes tamién aumenten ciertos Stats nel Pokémon del entrenador, tal que la so enerxía del ataque o velocidá. Ocho medayes de ximnasiu riquir pa faer frente a la Élite Cuatro en caúna de les rexones de Pokémon que contienen una lliga de Pokémon (Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh, Unova y Kalos).

Nel anime, anque los únicos ximnasios ufiertaos sían los que tán nos videoxuegos, aparenten ser más d'ocho gimnasio en cada rexón, como nunca vieron a los entrenadores coles medayes primero que tean vistos nos videoxuegos (dalgunes de les medayes de Kanto de Gary Oak son inaudites , por casu). Apaez que la recoyida de les medayes de cualesquier ocho ximnasios oficialmente reconocíos nuna rexón dada concede un accesu del entrenador al so acontecimientu añal de la lliga de Pokémon.

Les medayes de ximnasiu aseméyense de cutiu al tipu de Pokémon que'l líder del ximnasiu tenía cuando taba derrotáu, por casu la medaya del nudiellu” recibieron de Brawly, una Llucha-tipu líder de ximnasiu, nel Pokémon rubí, zafiru y esmeralda.

Intercambiu de Pokémon editar

Los entrenadores tamién pueden intercambiase Pokémon ente sigo pa poder consiguir nuevos Pokémon y completar el so Pokédex más rápido, amás de qu'un Pokémon intercambiáu gana más puntos d'esperiencia en cada combate. Dellos Pokémon solo pueden evolucionar si son intercambiaos.Nes primeres versiones de pokémon solo podía intercambiase al traviés d'un cable conector llamáu cable link.Na tercer xeneración incorporóse una forma d'intercambiar ensin el susodichu cable, a partir de la cuarta xeneración podía conectase el xuegu a la conexón wi-fi de nintendo pa intercambiar pokemón con cualquier persona del mundu que tenga wi-fi.

Videoxuegos de Pokémon editar

Nos videoxuegos, los entrenadores Pokémon pórtense distintu al respective de lo que faen nel anime. Los entrenadores Pokémon tienen diversos tipos de Pokémon dependiendo de la so carrera y orixe. Son temáticos distinto, y tienen Pokémon qu'empareyen el so calter, nome y tipu de persona. Por casu, en Pokémon Colosseum esiste un entrenador nomáu Boten qu'utiliza'l tipu Pokémon de la yerba. El so nome apurre una indireuta tocantes a lo que pudo esperase del xugador, como Boten estrayer probablemente de "botánicu".

Los entrenadores Pokémon son toos distintos tipos de xente, con nomes daos. Por casu, un xugador puede atopar un entrenador llamáu Hiker Kent o a una entrenadora llamada Beauty Violet. Los entrenadores como estos nunca s'asignen una estratexa particular, malapenes un grupu de Pokémon pal so tipu. Pos el xugador viaxa al traviés del xuegu, los entrenadores van averar a ellos y van esixir una batalla, daqué qu'a cencielles pidiendo. Van Atopar nes rutes y en cueves, y especialmente los ximnasios, y dan a los entrenadores Pokémon de cutiu más esperiencia al xugador que Pokémon selvaxe, según da'l dineru na so derrota.

Conocen a los entrenadores pa tener una calidá particular sobre ellos; por casu, un rapazu ricu” de cutiu va dar a xugador bastantes porciones de dineru por ser llevase la victoria. Los sos nomes pueden tamién ser una pista tocantes a cómo ye de difícil ganalos (comparái al “nuevu” y al espertu”).

Aspeutu n'otros xuegos editar

Un entrenador Pokémon qu'apaez como'l personaxe principal masculín de los videoxuegos anteriores de Pokémon ye un personaxe seleccionable en Super Smash Bros. Brawl del xuegu de la llucha de Nintendo, pa la Wii. El so equipu del defectu ye'l del entrenador del varón Coloráu Fueu/Verde Fueya Pokémon y cuando'l xugador camuda'l so color, la so ropa camuda pa paecer similar a otros entrenadores como'l de rubí o de zafiru (anque l'entrenador mesmu nunca camuda). Designáu a cencielles l'entrenador Pokémon”, en cuenta de lluchar direutamente, él utiliza unu de los sos trés Pokémon pa lluchar: Squirtle, Ivysaur, y Charizard. Usando'l so movimientu embaxo especial, él puede camudar ente cada Pokémon. Comparten el mesmu metro de dañu, pero tienen de ser camudaos pa escontra fora mientres el cursu de la batalla pa prevenir la perda de puxanza, que ye un estáu que solamente él tien en Super Smash Bros. Brawl L'entrenador Pokémon” asítiase no fondero, publicando los comandos de la batalla. Cada unu de los Pokémon tienen los sos propios movimientos especiales individuales. La so Final Smash llámase'l Final Triple, y ye un ataque de la combinación de la Hidrobomba, del Rayu Solar y del Fogaral, que va en llinia p'asegurar golpes nel enemigu. Él fai equipu con Lucas na manera aventura. Lucas acompaña al entrenador pocu dempués de que Ness ye prindáu por Wario, y con Squirtle, los dos lluchen contra l'exércitu del Subespacio. Los dos ganen a Wario más palantre, y l'entrenador cueye más palantre un Ivysaur y un Charizard. Ente que esquicen un covarón del soterrañu, son atacaos pol mesmu enemigu qu'atacó a Marth, Ike y Metaknight. Tomen la máquina embaxo, pero cuéyense cuasi na esplosión resultante, aforrada a última hora por Meta Knight. Dempués d'una caxa fuerte na tierra, solmenen les manes y equipu va pa enriba con Marth, Ike, entós Mario darréu acóplase a Kirby y Yoshi. Daqué curiosu ye que nun tien pokedex, sinón tarxetes coles semeyes de los pokémon que tien que prindar.

Tipos editar

Coordinador Pokémon editar

Un Coordinador Pokémon ye un tipu d'entrenador qu'exhibe a los sos Pokémon en concursos añales faciendo dellos ataques en serie. Los meyores engarren depués ente sigo con esi mesmu Pokémon (en Hoenn) o lo camuden (en Kanto), p'asina ganar la cinta de la ciudá. Llogrando 5 d'elles, puede entrase al gran festival onde se fai lo mesmo pero n'engarradielles de 2 contra 2.

Líder de Ximnasiu editar

Un líder de ximnasiu (Gym leader n'inglés), ye'l meyor entrenador d'un ximnasiu Pokémon. Si un entrenador gana a un líder de ximnasiu, ésti, va recibir una medaya del líder. Amás, nos videoxuegos, tamién se compensa con una MT qu'enseña unu de los movimientos emplegaos pol líder y tamién te dexa usar una MO. Cuando un entrenador recibiera ocho medayes de ximnasiu oficiales de la Lliga na que va participar, va poder participar na Lliga Pokémon.

Alto Mando editar

L'Altu Mandu (Élite Cuatro en Hispanoamérica pol anime, Elite Four n'inglés, 四天王 Cuatro Reyes Celestiales en xaponés) ye una agrupación de los entrenadores más fuertes de cada rexón. Pa enfrentate a esti grupu selectu tienen de consiguise siquier 8 medayes de la rexón específica. Si un entrenador llogra ganar a los miembros del Altu Mandu y al campeón actual de forma consecutiva ensin perder ante nenguno, conviértese automáticamente nel nuevu Campeón.

Campeón de la Lliga Pokemon editar

El Campeón/a de la Lliga Pokémon (Pokémon League Champion n'inglés, リーグ優勝者 en xaponés) ye la persona de más altu rangu na lliga, y ye el postreru contrincante col qu'un entrenador Pokémon tien el privilexu d'enfrentase antes de llegar al Hall de la Fama. En cada rexón, al igual que solo hai una lliga, el campeón ye únicu.

As del Frente de Batalla editar

Un As del Frente Batalla (Celebru de la Frontera en Hispanoamérica pol anime, Frontier Brain n'inglés, フロンティアブレーン en xaponés) ye unu de los entrenadores Pokémon meyor calificaos. Son conocíos como los meyores entrenadores y atópense nel Frente Batalla.

Maestru Pokémon editar

Un Maestru Pokémon (Pokémon Master n'inglés), a pesar de que nunca se describió claramente, podría dicise que ye la clase d'entrenador que ta percima de tolos demás. Nengún entrenador parte primeramente d'esta clase. Considérase qu'un entrenador algamar cuando ye cimeru a los otros grandes entrenadores. Xeneralmente l'Altu Mandu y el campeón de la Lliga Pokémon. En poques pallabres: ye'l meyor de toos.

Entrenador Llexendariu editar

Un entrenador llexendariu (Myth Trainer n'inglés; 伝説のトレーナー Legendary Trainer en xaponés) ye una clase d'entrenador Pokémon posiblemente más alta que la clase de maestru Pokémon. Tamién ye un términu que puede usase pa definir a los entrenadores con un Pokémon llexendariu nel so equipu.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar