The Lovely Bones ye una novela dramática curtia de la escritora d'Estaos Xuníos Alice Sebold que aportó a un ésitu de ventes (bestseller) . Na portada de la tercer edición apaecen les pallabres de la renombrada escritora Isabel Allende sobre la obra.

The Lovely Bones
obra lliteraria
Datos
Autor Alice Sebold
Fecha 2003
Xéneru fantasía y novela de aprendizaje (es) Traducir
Llingua de la obra inglés
Editorial orixinal Little, Brown and Company
País orixinal Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
ISBN ISBN 978-2-84111-229-6
OCLC 48495099
Premios Premio Bram Stoker a la mejor primera novela  (2002)
Llugar de la narración Pennsylvania
Obres derivaes The Lovely Bones
Cambiar los datos en Wikidata

Trama editar

Trátase de la historia de Susie Salmon, una moza de 14 años que ye secuestrada y asesinada a manes del so vecín George Harvey. D'esta manera, ella llogró cumplir el so mayor suañu: besar a un mozu, y non a cualquier mozu, Susie taba namorada de Ray Singh. Por eso almiraba tantu a Lindsey, la so pequeña hermana. Susie reparaba cada movimientu de la so familia intentando siguir la so vida ensin ella, pero amás de tar pendiente del so mozu de los sos suaños y a Ruth Connors, una moza que conoció mientres entá vivía, que tenía l'habilidá de ver lo paranormal. Tamién vía al so asesín, deseyando cada vez más que fora él quien ocupara'l so llugar fora de la Tierra. A Susie cuésta-y enforma estremase de la so familia, dexalos dir, polo que queda varada nuna especie de llimbu, el so cielu.

Personaxes editar

  • Susie Salmon, Protagonista de la historia. Fía mayor de los Salmon.
  • Lindsey Salmon , la historia centrar nella tres la muerte de Susie. Ye la so hermana menor.
  • George Harvey , vecín de la familia Salmon. Ye l'asesín de Susie.
  • Buckley Salmon , fíu menor de la familia Salmon. Dacuando, mientres Susie reparar dende'l cielu, él tamién consigue vela.
  • Abigail Salmon, madre de Susie. Tres la nacencia del so tercer fíu, vese obligada a abandonar los planes de dedicase a la enseñanza. Al morrer Susie, esbarrúmbase.
  • Jack Salmon, el padre de Susie y maríu de la madre de susie. Trabaya nuna axencia de seguros en Chadds Ford, Pennsylvania.
  • Lynn, la güela de Susie. Camudar a la casa del so xenru y los sos nietos cuando la so fía cólase.
  • Ruth Connors , Cuando ésta abandona la Tierra, la so alma raspia'l cuerpu de Ruth. A partir d'esi momentu, empieza a interesase por Susie, anque apenes la conocía. Coles mesmes, escribe sobre la muerte y sobre lo que ye capaz de ver.
  • Ray Singh , primer y únicu mozu al que Susie besa. Acaba siendo amigu de Ruth.
  • Ruana Singh, la madre de Ray..
  • Samuel Heckler, noviu de Lindsey.
  • Hal Heckler, l'hermanu mayor de Samuel. Dirixe un taller de motocicletes
  • Len Fenerman, detective al cargu de la investigación de la muerte de Susie.
  • Clarissa, la meyor amiga de Susie na Tierra.
  • Holly, la meyor amiga de Susie y compañera nel so cielu.
  • Franny, conseyera de Susie y Holly nel so cielu.
  • Holiday, el perru de los Salmon, un golden.

Téuniques narratives y lliteraries editar

Esta novela se enmmarca nun xéneru lliterariu conocíu como Bildungsroman nel que l'autor destaca y presenta l'aspeutu psicolóxicu, moral y social de la personalidá del protagonista, xeneralmente dende la mocedá al maduror. A pesar de tar muerta, Susie ye capaz de crecer y maurecer nel cielu yá que la so perspeutiva como narrador evoluciona a lo llargo de la novela. La desintegración del nucleu familiar mientres los años setenta tamién ta presente: l'asesinatu de Susie bastia una cadena d'acontecimientos que resulten en dicha desintegración. Abigail, por casu, siéntese atrapada nes sos responsabilidaes doméstiques y acaba per dexar al so home.

Mercáu y crítica editar

La publicación de la novela de Alice Selbold resultó nun ésitu sorprendente. Ello debió sobremanera a que l'autora namái yera conocida pola impresión d'otru llibru. Igualmente, la trama y l'estructura narrativa son inusuales y pocu convencionales. Little, Brown and Company consideraría-y un ésitu si vendiera 20.000 exemplares, pero a la fin superaron el millón y mientres daqué más d'un añu, permaneció como númberu unu na llista de ventes del New York Times. Esto podría debese a una hábil estratexa de marketing. Un pasaxe de la obra foi publicáu na revista estauxunidense Seventeen antes de la publicación de xunu. Poco tiempu dempués, la cadena de televisión d'Estaos Xuníos ABC escoyer como llibru d'alderique nel so book club.

La crítica ayudó nel ésitu alcanzáu pola novela. Polo xeneral tratóse de crítiques positives; munches d'elles resaltaben que la historia diba más allá del fechu de qu'una adolescente fuera brutalmente asesinada; prometía muncho más. Les sos ventes n'otros países de fala inglesa fueron numberoses anque l'aponderamientu de la crítica foi menor.

Queda reconocer qu'esta historia esta basada en fechos reales.

Referencies editar

Enllaces esternos editar