Juan José Guerenabarrena

Juan José Guerenabarrena Hormaeches (9 d'agostu de 1957) ye un periodista español.

Juan José Guerenabarrena
Vida
Nacimientu 9 d'agostu de 1957 (66 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu presentador de televisiónperiodista
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Periodista Llicenciáu en Filosofía y Lletres, D.Y.A. (diploma final de los cursos de doctoráu) en Ciencies de la Comunicación, y tituláu n'arte dramático pola RESAD. Empezó la so carrera profesional nel programa destináu al públicu xuvenil Cremallera (1984-1985), de TVE, y tamién intervieno na serie Víspores (1987) y en La solombra del ciprés ye allargada (1990), de Luis Alcoriza. Tamién trabayó como direutor teatral y en 1990 punxo n'escena la obra Filoctetes, de Heiner Müller, que se representó nel Teatro María Guerrero, de Madrid.

Mientres esa etapa foi redactor de la Revista Época,, na seición de cultura y espectáculos, y na revista de teatru El públicu, que dirixía Moisés Pérez Coterillo.

En 1991 incorporar a la cadena autonómica Telemadrid, al espaciu d'actualidá Vivir Madrid. En mayu de 1992 incorporar a la redaición de Telenoticias, los servicios informativos de la cadena como redactor, presentador y editor (en distintes etapes). Nesi periodu, compatibiliza au trabayu n'informativos cola direición del programa Ciudá abierta, sobre espectáculos , arte y enclinos y dirixe el programa "Puerta del sol".

Sigue en Telemadrid hasta 1998, llabor que compaxina con collaboraciones en El Cultural, la revista selmanal del Diariu El Mundo o'l programa Mano a mano (La metafísica cubierta d'amapoles), en Onda Madrid.

Ente 1999 y 2000 foi Direutor Adxuntu del Programa La Vía Navarro que presentaba Pepe Navarro pa la plataforma Vía Digital.

En 2000 foi nomáu Direutor de LaOtra, nome comercial qu'adoptó la segunda canal de Telemadrid, siendo responsable del so diseñu, puesta en marcha y desenvolvimientu como segunda canal alternativa a Telemadrid. Permaneció nel cargu hasta 2005 en que foi nomáu direutor d'antena y conteníos ya información de la Radiotelevisión del Principáu d'Asturies, dirixida por José Ramón Pérez Ornia. En 2010, llogró'l premiu Talentu, de l'Academia de Televisión.

En xunu de 2011 foi designáu direutor xeneral de RTPA ,[1] cargu del que presentó la so dimisión irrevocable seis meses dempués, una vegada consiguida la permanencia de la cadena y la so viabilidá futura.[2] alegando qu'había "escosáu una etapa".[3] Darréu, axuntu a la direición na productora Vamos ver televisión, coordinador de Toos somos raros, Telemaraton en TVE1 (2013-2014)..Foi collaborador del programa Te doi la mio pallabra, d'Onda Cero. En 2017 dirixió'l programa ¿Cómo lo ves?, pal prime time de TVE1. Dende va años ye columnista de Ye diari Menorca.

Referencies editar