Félix II (sieglu de IVRoma – 22 de payares de 365 (greg.)Ceri (en) Traducir) foi una antipapa de la Ilesia católica ente 355 y 365, anque mientres la Edá Media figuró ente los papes consideraos llexítimos.

Antipapa Félix II
obispu


Antipapa Papa Liberiu

Vida
Nacimientu Romasieglu de IV
Muerte Ceri (en) Traducir22 de payares de 365 (greg.)[1]
Oficiu sacerdote católicu
Santoral
29 de xunetu
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Arcediano de la ilesia de Roma, al decretar l'emperador Constancio II el destierru del papa Liberio en 355 por negase esti a condergar a Atanasio, foi consagráu pontífiz per trés obispos arrianos y anque foi reconocíu pol cleru romanu, nun consiguió'l sofitu del pueblu que siguió fiel al papa desterráu.

En 357, el desterráu Liberio conderga les idees de Atanasio nel denomináu Formulariu de Sirmio llogrando con ello que l'emperador Constancio II déxe-y tornar a Roma col enfotu de que la Ilesia tuviera gobernada tantu por Liberio como por Félix. Sicasí tres la torna de Liberio, en 358, el pueblu romanu refugu la bicefalia de la Ilesia y decantóse por Liberio obligando a Félix a abandonar Roma y abellugase en Porto onde finaría. Anque nun consta que sufriera martiriu dalgunu, el martiroloxu romanu #incluyir como tal afitando la so fiesta'l 20 de xunetu.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Enciclopedia Brockhaus. Identificador de Brockhaus Enzyklopädie en línea: felix-ii-gegenpapst. Apaez como: Gegenpapst (Felix (II.)). Llingua de la obra o nome: alemán.