Federico Laredo Brú

Federico Laredo Brú (23 d'abril de 1875San Juan de los Remedios (es) Traducir – 7 de xunetu de 1946L'Habana) foi'l presidente de la República de Cuba ente 1936 y 1940.

Federico Laredo Brú
Presidente de Cuba (es) Traducir

Vida
Nacimientu San Juan de los Remedios (es) Traducir23 d'abril de 1875
Nacionalidá Bandera de Cuba Cuba
Muerte L'Habana7 de xunetu de 1946 (71 años)
Estudios
Estudios Universidá de L'Habana
Oficiu políticu, militarabogáu
Creencies
Partíu políticu Partido Revolucionario Cubano Auténtico (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Graduar de derechu na Universidá de L'Habana, pocu dempués incorpórase al exércitu llibertador onde algama'l grau de coronel, al rematar la guerra foi presidente de l'audiencia de Santa Clara y más tarde fiscal de l'audiencia de L'Habana y del tribunal supremu de xusticia, sol mandatu del presidente José Miguel Gómez ye nomáu secretariu de gobernación y mientres el gobiernu de Carlos Manuel de Céspedes ocupa'l mesmu cargu, foi Vicepresidente nel gobiernu de Miguel Mariano Gómez y cuando ésti arrenunciu asume la presidencia de la República.

Gobiernu editar

Mientres el so mandatu róblase la llei de nueve centavos sobre'l sacu d'azucre que costara la presidencia al so predecesor, afita la zafra (azucrera) a cuasi tres millones de tonelaes al añu y con un preciu percima de los 1,7 centavos la llibra.

Realiza importantes reformes como l'Autonomía de la Universidá de L'Habana crea los institutos de segunda enseñanza según el conseyu corporativu d'educación, Sanidá y Beneficencia, crea les escueles rurales y l'Institutu Cívicu-Militar, los llares infantiles llabradores según la Direición Nacional de Deportes. Nel área de la salú tamién mientres el so gobiernu créase'l Serviciu Téunicu de Salú Pública y el Conseyu Nacional de Tuberculosis.

Na economía surde la Llei de Coordinación Azucrera en 1937 pa defender a los pequeños colonos.

Laredo Brú promueve la organización d'una asamblea constituyente en 1939 pa redactar una nueva Carta Magna, tolos partíos fueron convocaos a designar nuevos delegaos a la constituyente y el Dr. Ramón Grau San Martín foi escoyíu presidente de la mesma, pocu dempués siguíu al arrenunciu del Dr. Grau l'asamblea escueye al Dr. Carlos Márquez Sterling como nuevu presidente a l'asamblea, la constitución foi promulgada'l 5 de xunu de 1940. Conocida na historiografía cubana como la Constitución del 40, foi considerada como una de los meyores y más progresistes constituciones de la dómina.

Laredo Brú tamién va pasar tristemente a la hestoria por ser el presidente que negó la entrada a Cuba a los pasaxeros del San Luis, un cruceru con más de 900 refuxaos xudíos qu'en 1939 llograren visa d'entrada en Cuba y tuvieron que tornar a Europa, onde 254 d'ellos terminaron les sos vides nos campos de concentración nazis.[1]

Referencies editar

  1. «"Voyage of the St. Louis," United States Holocaust Memorial Museum» (inglés). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2014.


Predecesor:
Miguel Mariano Gómez
 
Presidente de la República de Cuba

1936 - 1940
Socesor:
Fulgencio Batista