Far Cry 3 (estilizado como FARCRY3) ye un xuegu d'aición y sobrevivencia nel trópicu, creáu por Ubisoft Montreal y Massive Studios que se llanzó'l 29 de payares del 2012 para PlayStation 3, Xbox 360 y Microsoft Windows. El xuegu pon al xugador nel papel de Jason Brody, un turista varáu nuna misteriosa islla tropical aislláu de la civilización. Nesti paraísu selvaxe onde'l caos y la violencia son moneda corriente, el xugador va decidir cuándo, ónde y cómo se van desenvolver los eventos y situaciones que se-y van presentar a lo llargo de la historia.

Far Cry 3
Desendolcador Massive Entertainment, Ubisoft Shanghai y Red Storm Entertainment
Distribuidora Ubisoft (es) Traducir
Compositor Brian Tyler
Motor Dunia Engine 2 (es) Traducir
Plataforma Microsoft Windows, PlayStation 3 y Xbox 360
Publicación 29 payares 2012
Serie Far Cry (es) Traducir
Xéneru aición-aventura y disparos en primer persona
Mou multixugador y un xugador
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial ubisoft.com…
Far Cry 2 Far Cry 3 Far Cry 4
Cambiar los datos en Wikidata

Far Cry 3 toma llugar en dalguna islla ente l'océanu Índicu y el pacíficu. La presencia d'un Mitsubishi A6M Zero estrozáu de primeres del tráiler oficial asitia al xuegu ayundes del pacíficu. L'oxetivu principal d'este ye rescatar a los amigos y novia del protagonista, prindaos polos pirates qu'habiten nes islles, y escapar de les mesmes.

El 2 de febreru de 2018, anuncióse que'l títulu llegaría a les consoles PlayStation 4 y Xbox One, col nome de Far Cry 3: Classic Edition y pondríase a la venta a metá d'esi añu. Esta edición tamién podrá adquirise de forma antemanada al traviés de la compra del pase de temporada de Far Cry 5.[1]

Desenvuelvo editar

El xuegu foi desenvueltu y producíu por Ubisoft, al igual que Far Cry 2, a diferencia del primeru el cual foi desenvueltu por Crytek, quién desenvolvió tamién la famosa serie Crysis.

El primer tráiler oficial foi amosáu na conferencia de la E3 2011 el 6 de xunu de 2011. Tamién se confirmó que'l motor gráficu qu'usa ye'l Dunia Engine 2, el mesmu usáu en Far Cry 2 pero con avanzada teunoloxía d'animación d'agua pa dar una esperiencia más fonda.

Xugabilidá editar

El 6 de xunu de 2011, na so conferencia'l E3 amosó un videu demostrativu de Far Cry 3. La demostración na E3 tamién reveló una mecánica basada nel sigilo según un posible sistema de progresu por niveles basáu na esperiencia. El xugador va tener l'habilidá de realizar "execuciones" por aciu ataques cuerpo a cuerpu, yá seya dende l'aire o agacháu. El direutor narrativu de Far Cry 3, Jason Vandenberghe, declaró que'l mapa na manera historia va ser 10 vegaes más grande que les anteriores entregues, lo que dexa claro que sigue siendo un Sandbox de mundu abiertu nel que'l xugador escueye cuándo y cómo completar les sos misiones.[2]

Argumentu editar

El xuegu empieza con una cinemática amosando al protagonista Jason Brody de vacaciones colos sos amigos en Bangkok, onde deciden faer un viaxe de paracaidismu. El grupu aterriza nuna islla infestada de pirates y son fechos prisioneros pol so líder, Vaas Montenegro. Vaas entama extorsionar el dineru de rescate de los sos padres, pa depués vendelos como esclavos. Cola ayuda del so hermanu mayor Grant, Jason sale del so cautiverio. Sicasí, Grant muerre xunto con unu de los amigos de Jason, Vincent Salas, mientres l'escape. Jason ye rescatáu por un home llamáu Dennis, quien forma parte de los Rakyat, los nativos de la islla Rook que sufren por cuenta de les actividaes de los pirates. Dennis reconoz el potencial de Jason como un guerreru, y da-y tatuaxes especiales (tatau) que-y dexen aportar a les sos habilidaes. Impresionaos cola maña de Jason, los Rakyat déxen-y ser el primer estranxeru qu'entra al so templu sagráu, y el so líder Citra (hermana de Vaas) empecipiar na tribu. Él executa una serie de misiones nes que rescata a los sos amigos ún por ún (con esclusión de la novia de Grant, Daisy, quien s'afaya que tamién escapó), ente que coles mesmes ayuda a los nativos a retomar la so islla, ayudáu delles vegaes pol Dr. Earnhardt, un home espertu en fungi, diversos remedios naturales y drogues. A lo llargo de l'aventura, Jason maurez nun tarrecible guerreru y ye veneráu polos Rakyat, a pesar que los sos vieyos amigos vense alteriaos pol so tresformamientu en asesín, sobremanera cuando contempla la so estancia na islla de forma permanente pa quedase con Citra.

Dempués d'alcontrar y matar a Vaas, el xugador treslladar a la islla sur, controlada por Hoyt Volker, comerciante d'esclavos y xefe de Vaas. Jason xúralu a Citra que va matar a Hoyt polo que-y fixo tanto a los isleños como al so hermanu. Dempués de llogralo, Jason rescata al so hermanu menor Riley, tornando p'atopar la casa del Dr. Earnhardt en llapaes. Busca sobrevivientes y atopa al Dr. mancáu de muerte, este algama a mentar que los sos amigos fueron tomaos por Citra y los guerreros del templu. Ella haise namoráu absolutamente d'él, viéndolo como la reencarnación del míticu ancestru guerreru de los Rakyat. En caminando al traviés d'una allucinación, el xugador tien d'escoyer si desea executar a los sos amigos y permanecer con Citra, o salvalos y dexar la islla.

Personaxes editar

  • Jason Brody: protagonista que, xunto colos sos amigos, va a vacacionar a Bangkok y una islla tropical cercana. En realizando paracaidismu cerca d'esta, Jason va vese entemetíu nuna islla de pirates sicópates, va perder rastru de la so novia, va ver morrer al so hermanu Grant, y va afayar que'l restu del grupu ta perdíu na islla. Nun momentu dau, foi prindáu y cuasi asesináu por Vaas, líder pirata, escapando a dures penes con vida. Na islla va conocer a los Rakyat, un antiguu pueblu de nativos qu'entama revelase ante los pirates, y va xuníse-yos.
  • Vaas Pollonnegro: antagonista que lleva enforma tiempu na islla, ye impulsivu, sádicu, inestable y llocu. Dempués que Vaas mate al hermanu de Jason, Grant, él llogra escapar con vida. Vaas y la so tripulación tienen una gran presencia na islla que puede ser menguada por delles aiciones adoptaes mientres l'aventura. Él prinda a Tema Snow (la novia de Jason) col fin que'l mentáu caya nuna trampa. Vaas tien una hermana llamada Citra, que tamién lo quier muertu.
  • Tema Snow: novia de Jason, que ye secuestrada por Vaas y depués rescatada. Va Haber gran tensión na rellación tres el realcuentru, especialmente pol deséu de Jason de ser un guerreru y permanecer na islla colos Rakyat.
  • Dr. Earnhardt: otru de los personaxes llocos qu'habiten na islla. Él, sicasí, pue ser d'ayuda pal xugador. nun va apurrir la so ayuda de forma gratuita, sicasí. Él diz-y a Brody que si quier un tratamientu, tien que dir buscar un tipu específicu de hongu asitiáu en dalgún llugar de la cueva del archipiélagu. Mientres la misión, el xugador esperimenta momentos desaxeradamente allucinóxenos.
  • Citra: líder de la tribu indíxena Rakyat na islla. Ta empeñada en recuperar el territoriu del so hermanu Vaas y nun va parar hasta que lo consiga.
  • Buck Hughes: el más malváu de toos. Vive so les sos propies regles, alimentando les sos insaciables y retorcigañaos deseos. Esta hestoria empieza n'Australia, onde se xunió a les fuercies armaes a una edá temprana. Pero'l so comandante afayó la so perversa adicción de infligir el dolor y desfíxose d'él. Asina empezó la so andadura nel so trabayu como mercenariu, lideráu por Hoyt Volker, el más conocíu traficante de drogues y d'esclavos del Pacíficu Sur. El primer alcuentru de Jason con Buck foi mientres la desesperada busca d'este de Keith, el so amigu secuestráu. Jason supo que Buck mercara a Keith, ya intentaba faer un tratu por que volviera sanu y salvu. Buck ufiertó-y un alcuerdu a Jason: si yera capaz de buscar y apurrir un cuchiellu antiguu de valor incalculable, él dexaría que Keith colárase.
  • Hoyt "El Tiranu": la malvada mente maestra que ta detrás de la llocura y les otomíes de la islla. Ye un reconocíu traficante de drogues y esclavos nel territoriu. La mano derecha de Hoyt ye Sam, unu de los sos llugartenientes d'enfotu y un potencial aliáu de la islla.

Receición editar

Far Cry 3 foi aclamáu universalmente. Sitios como GameRankings y Metacritic calificaron la versión de PS3 con 89.18% y 90/100 respeutivamente,[3][4] la versión de Xbox 360 con 89.14% y 90/100[5][6] y la versión de PC con 88.12% y 88/100.[7][8]

El xuegu foi bien emponderáu por Eurogamer, onde llogró una calificación 10/10, declarando que «Far Cry 3 representa toles coses bones alrodiu de los xuegos de mundu abiertu».[9] Edge tamién emponderó'l xuegu, llamándolo «xavaz, reactivu ya impredicible» y dio-y una calificación 8/10. G4TV dio-y al xuegu una calificación de 5/5, allabando'l mundu abiertu del xuegu, les misiones principales llargues y satisfactories, l'escelente manexu de les armes, cola posibilidá de personalizales y una hestoria convincente.[10]

El xuegu foi nomáu a dellos importantes na industria, incluyendo'l premiu BAFTA al meyor xuegu, que perdió con Dishonored en 2013. Ensin embargó ganó'l BAFTA como meyor xuegu d'aición.[11]

Enllaces esternos editar

Referencies editar

  1. «Far Cry 3: Classic Edition va llegar a PS4 y One el próximu branu». 3DJuegos (2 de febreru de 2018). Consultáu'l 3 de febreru de 2018.
  2. http://www.psu.com/Far-Cry-3s-scale-to-be-ten-times-as-big-as-previous-games--a012173-p0.php
  3. «Far Cry 3 for PlayStation 3 - GameRankings». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  4. «Far Cry 3». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  5. «Far Cry 3 for Xbox 360 - GameRankings». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  6. «Far Cry 3». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  7. «Far Cry 3 for PC - GameRankings». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  8. «Far Cry 3». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  9. Bramwell, Tom (21 de payares de 2012). «Far Cry 3 review» (inglés). Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  10. «G4TV». Consultáu'l 18 de xineru de 2018.
  11. «Games in 2013 | BAFTA Awards» (inglés). Consultáu'l 18 de xineru de 2018.