Diferencies ente revisiones de «Molécula»

Contenido eliminado Contenido añadido
m →‎Ver tamién: All info is kept in Wikidata, removed: {{Enllaz AD|lmo}} using AWB (10903)
La molecula
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 1:
La molécula es un tipo de ser vivo el cual es un círculo Generalmente los astrónomos creen que es Violeta la molécula se creó por medio del Big Bang conocida como la gran explosión la vida de la explosión hizo que nuevas especies como las personas los animales etcétera existieran . Por eso se dice que las moleculas con otros descubrimientos fueron descubiertos luego de la gran explocion.
{{1000}}
Una '''molécula''' ye una partícula formada por un conxuntu d'[[átomu|átomos]] lligaos por [[enllaz químicu|enllaces]] [[enllaz covalente|covalentes]], de forma que queden xuníos el tiempu suficiente como pa completar un númberu considerable de [[vibración molecular|vibraciones moleculares]]. Les molécules lábiles puen perder la so consistencia en tiempos relativamente curtios, pero si'l tiempu mediu de vida ye del orde d'unes poques vibraciones, tamos énte un estáu de transición que nun se pue considerar molécula. Hai molécules d'un mesmu [[elementu químicu|elementu]], como O<sub>2</sub>, O<sub>3</sub>, N<sub>2</sub>, P<sub>4</sub>..., pero les más d'elles son xuniones ente diferentes elementos.
 
La [[química orgánica]] y gran parte de la [[química inorgánica]] ocúpense de la síntesis y reactividá de molécules y [[compuestu molecular|compuestos moleculares]]. La [[química física]] y, sobre manera, la [[química cuántica]] tamién estudien, cuantitativamente, nel so casu, les propiedaes y la reactividá de les molécules. La [[bioquímica]] conozse tamién como [[bioloxía molecular]], yá qu'estudia a los seres vivos al nivel molecular.
 
== Tipos d'enlaces nes molécules ==