Diferencies ente revisiones de «Enrique García Rendueles»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 16:
La primer obra, n’orde cronolóxicu, d’Enrique García-Rendueles fue un trabayu sobre’l so almiráu [[Gaspar Melchor de Xovellanos]], publicáu en 1913, y que lleva por títulu Jovellanos y las Ciencias Morales y Políticas. Algamó un Accesit nel concursu entamáu pola Real Academia de Ciencias Morales y Políticas. Nella, Rendueles repasa’l pensamientu xovellanista nes sos distintes estayes: la del Derechu, la Economía, la Política, la Educación, les Costumes… con un capítulu especial al Xovellanos patriota.
 
''L’Himno de Covadonga. XII Centenario de la batalla (718-1918)'', ye de 1918 y nun tien que ver col famosu Himno Oficial a la Virgen de Covadonga, de [[Restituto Valle]] (lletra) y [[Busca de Sagastizábal]] (música), de la mesma fecha, que comienza con: “Bendita la Reina de nuestra montaña…”
 
''Vocabulariu de 1924''. Esti vocabulariu permaneció inéditu hasta l’añu 2012 en que se publicó dientro les obres completes de García-Rendueles<ref>García-Rendueles, Enrique (2012). ''Obres (in)completes de don Enrique García-Rendueles.'' Edición, introducción y notes de Vicente García Oliva. Uviéu: Academia de la Llingua Asturiana, </ref> . Nun tien que ver col Diccionariu nel que trabayó Rendueles hasta’l día de la so muerte que, xunto cola Gramática, tamién de la so autoría, esapaeció misteriosamente de la biblioteca del RIDEA<ref>Los datos d’esta esapaición  en ''Obres (in)completes…'' op. cit. p. 34 y ss</ref>.
 
''Antiguos apodos de Gijón (1850-1890) anotados por don Enrique García-Rendueles, Pbro. Con la colaboración de su padre don Ricardo (1853-1928) y doña Rufina Morán La Bandera (1848-1936), Recopilaciónr''ecopilación de nomatos del barriu Cimavilla. Trabayu que tuvo inéditu hasta l’añu 1994 nel que se publicó na revista “Lletres''Lletres Asturianes”Asturianes''.
 
== Obres ==