Diferencies ente revisiones de «Fernando Beltrán»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 9:
La poética del autor quedó definida al traviés de dos manifiestos. En 1987 publicó'l manifiestu ''Perdimos la palabra'' nel diariu ''[[El País]]'', y darréu tamién foi l'autor d'Escontra una poesía cacipladora, apaecíu na revista ''Lleer'' en [[1989|1989.]] Esti segundu manifiestu ye de gran importancia pa entender al autor como ''poeta caciplador'', como asina se define él mesmu. Con anterioridá'l poeta fuera unu de el fundadores del Sensismo, [[1980]], un movimientu que supunxo un refugu xeneracional a les corrientes estétiques culturalistas de los Novísimos nos años setenta.
 
A lo llargo de los años publicó más de quince #poemario. La so obra foi traducida parcialmente a numberosos idiomes y de forma completa al francés nun llibru tituláu ''L’Homme de la Rue'' pola editorial L’Harmattan. Ceador de l'Aula de les Metáfores, una biblioteca poética a la que l'autor donó dos mil quinientos exemplares, y que s'atopa allugada na Casa de Cultura de [[Grau]] (Asturies). Fernando Beltrán preside la Fundación Aula de les Metáfores.
 
Na actualidá ye director de la revista poética ''L'home de la'' cai. Amás de poeta, ye profesor del Institutu Européu de Diseñu, de la Escuela Cimera d'Arquitectura y ye fundador del estudiu creativu [http://www.elnombredelascosas.com El nome de les Coses], estudiu que dio nome a empreses como Amena, Faunia, OpenCor o Rastreator.