Diferencies ente revisiones de «Guerra d'Ifni»

Contenido eliminado Contenido añadido
Esbardu (alderique | contribuciones)
m Guerra d' Ifni treslladáu a Guerra d'Ifni: Quito espaciu
Esbardu (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 1:
Conócense por esti'''Guerra nomed'Ifni''' (o tamién '''Guerra Escaecida''') los ataques de bandes marroquíes[[Marruecos|marroquís]] escontra'l territoriu de d'[[Ifni]] (y tamién escontra'l [[Sáhara]], 200 kms[[quilómetru|km]] más al sur). Oficialmente comenzó'l el [[23 noviembride payares]] de [[1957]] y acabó'l [[30 de xunu]] de [[1958]], pero ya dende meses antes habíensetuviéranse producío ataques.
 
Nos primeros díis de la guerra la mayoría les posiciones [[españa|españoles]] foron tomaes pola guerrilla. Dellos poblaos de relativa importancia ([[Tagragra]], [[Telata d' Isbuia]] y [[Tiliuin]]), asedíaosasediaos pol ELN, foron evacuaos en diciembren'avientu polos refuerzos envíaosunviaos dende [[Sidi Ifni]] pero ya non recuperaosrecaldaos.
Al fin de los combates España perdió 1.900 de los 2.000 km2 del territoriu. Los 100 kms que quedaron embaxo l'Administración española cediéronse a Marruecos el 30 xunu de 1969.
 
Al fin de los combates España perdió 1.900 de los 2.000 km2[[quilómetru cuadráu|km²]] del territoriu. Los 100 kmskm que quedaron embaxo l'Administraciónalministración española cediéronse a Marruecos el [[30 de xunu]] de [[1969]].
 
[[Categoría:Guerres]]
[[Categoría:Marruecos]]
 
[[en:Ifni War]]
[[es:Guerra Olvidada]]
[[nl:Guerra Olvidada]]