Diferencies ente revisiones de «Grau Fahrenheit»

Contenido eliminado Contenido añadido
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 21:07 23 ago 2016

La escala Fahrenheit ye una escala de temperatura basada nuna propuesta en 1724 pol físicu alemán nacíu en Polonia Daniel Gabriel Fahrenheit (16861736), del que recibe'l so nome[1].

Termómetru que marca la temperatura en graos Celsius (na esfera interior) y Fahrenheit (na esterior).

La escala usa el grau Fahrenheit, qu'el so símbolu ye °F, como unidá. La escala, como foi definida pol so autor, tien dellos fitos que la definen. El cero de la escala (0ºF) represéntalu la temperatura d'una salmuera fecha, en partes iguales, por xelu y sal. Otros fitos importantes na escala son la temperatura de conxelación del agua, 32ºF, y la estimación de la temperatura media del cuerpu humanu, definida por Fahrenheit en 96º pero correxida por mediciones modernes hasta establecela en 98,6ºF[2]. Anguaño la escala defínese xeneralmente por dos puntos: el de conxelación del agua (32ºF) y el d'evaporación d'esta en condiciones atmosfériques normales y al nivel del mar (212ºF). Hai, poro, 180ºF de separación ente esos dos puntos.

A finales del sieglu XX esta escala ye la escala oficial de midición de temperatures namái nunos pocos países: Estaos Xuníos, los sos territorios non incorporaos, los sos estaos llibres asociaos del Pacíficu (Islles Marshall, Palau y los Estaos Federaos de Micronesia), Bahames, Belice y les Islles Caimán. Los demás países usen darréu la escala Celsius.

Referencies

  1. Balmert, Robert T., Modern Engineering Thermodynamics, p.9. Academic Press, 2010. ISBN 978-0-12-374996-3.
  2. Entrada "Escala de temperatura Fahrenheit" na Encyclopedia Britannica Online (n'inglés)