Diferencies ente revisiones de «Campeonatu d'Europa de Saltos de la FEI»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{wikificar}}
El '''Campeonatu d'Europa de Saltos de la FEI''' ye la más importante competición europea dientru de la especialidá de saltos. Cellébrase dende 1957 y la so organización cuerre a cargu de la Federación Ecuestre Internacional (FEI). Dende l'añu 1967 el campeonatu fáese cada dos años y dende 1975, amás de la competición individual tamién tien llugar una competición d'equipos na que participen seleiciones nacionales. De forma paralela a esti campeonatu, fáense anguaño otros pa xinetes mozos, xuveniles, neñes y neños, veteranos, ponis... DeAnguaño ye una competición mesta pero de 1957 ya 1973, cuando nun yera común qu'homes y muyeres participaran nos campeonatos hípicos xuntos, tamiénles esistiócompeticiones unafemenina competicióny femeninamasculina facíense de manera dixebrada.
 
Dende l'añu 1967 el campeonatu fáese cada dos años y dende 1975, amás de la competición individual tamién tien llugar una competición d'equipos na que participen seleiciones nacionales. Dende la edición de 2009, cellebrada en Windsor (GBR), el campeonatu organízase al mesmu tiempu que'l Campeonatu d'Europa de Doma de la FEI.
Alemaña ye'l país con más títulos (14 individuales y 7 por equipos) y con más medalles (49 en total: 33 individuales y 16 por equipos). Los xinetes David Broome (GBR) y Paul Schockemöhle (DEU) son los que más campeonatos individuales tienen, tres caún d'ellos. Por equipos, los que tienen el mayor númberu de títulos son Michael Whitaker (GBR) y Ludger Beerbaum (DEU), con cuatro caún.
 
El campeonatu tien de facese al aire llibre y, por norma xeneral, una mesma federación nacional nun lu organizará dos vegaes siguíes.
Dende la edición de 2009, cellebrada en Windsor (GBR), el campeonatu organízase al mesmu tiempu que'l Campeonatu d'Europa de Doma de la FEI.
 
Alemaña ye'l país con más títulos (14 individuales y 7 por equipos) y con más medalles (49 en total: 33 individuales y 16 por equipos). Los xinetes David Broome (GBR) y Paul Schockemöhle (DEU) son los que más campeonatos individuales tienen, tres caún d'ellos. Por equipos, los que tienen el mayor númberu de títulos son Michael Whitaker (GBR) y Ludger Beerbaum (DEU), con cuatro caún.
 
==Seleición de participantes==
Línea 11 ⟶ 13:
Les federaciones que nun algamen a facer equipu puen convocar pal campeonatu a ún o dos xinetes, con ún o dos caballos caún. El xefe d'equipu va ser tamién l'encargáu d'escoyer a los binomios finales, que van participar na más qu'a nivel individual.
 
En tolos casos na más que son escoyibles caballos d'ocho o más años y xinetes mayores de 18 años (o que vayan cumplilos nel añu del campeonatu). Amás, tanto unos como otros, anque (nun ye necesario que como pareya), tienen que tener un certificáu de capacitación que consigue'l xinete o caballu que completara...
* ... con ocho o menos puntos un recorríu na competición por equipos del anterior Campeonatu d'Europa, del anterior Campeonatu del Mundu o de los anteriores Xuegos Olímpicos.
* ... un recorríu de la tercer competición individual del anterior Campeonatu del Mundu o de la final individual del anterior Campeonatu d'Europa o de los anteriores Xuegos Olímpicos.
* ... ensin penalizaciones un recorríu nade la primer ronda de dosd'una competicionescompetición de la Copa del Mundu de la FEI onun naCSI1*, primerCSI2* rondao d'unCSI3* Granseleicionáu Premiuensin penalizaciones o nun CSICSI4* 3o CSI5* seleicionáu con ocho puntos o menos.
* ... con ocho o menos puntos un recorríu na primer ronda d'un Gran Premiu nun CSICSI3* ensin penalizaciones o nun 4CSI4* o 5CSI5* con ocho puntos o menos.
* ... con cuatro o menos puntos un recorríu de la primer o segunda ronda d'una Copa de Naciones nun CSIO3* o CSIO4* seleicionáu o de la primer ronda d'un Gran Premiu nund'esos mesmos CSIO.
* ... con ocho o menos puntos un recorríu de la primer o segunda ronda d'una Copa de Naciones d'un CSIO 5* y de la primer ronda del Gran Premiu nesi mesmu eventu.
 
Línea 43 ⟶ 45:
Nesta ronda participen los mesmos binomios que na primer competición. Primero los que lo faen na más qu'individualmente, n'orde inversu de clasificación; dempués los equipos, tamién n'orde tamién inversu al de la clasificación y en cuatro tandes pero dividíos en dos grupos: el primeru colos equipos dende'l caberu fasta'l 11<sup>u</sup> y l'otru colos equipos del 10<sup>u</sup> al 1<sup>u</sup>.
 
* ''Clasificación individual'': súmense los puntos de la primer prueba y d'esta primer ronda de la segunda prueba pa caún de los binomios, y ordénense de menor a mayor puntuación. Los cincuenta meyores, (y los empataos na plaza númberu 50 si los hai) clasifíquense pa la segunda ronda d'esta segunda prueba.
 
* ''Clasificación por equipos'': súmense los puntos de la primer prueba y los puntos de los tres meyores binomios del equipu nesta primer ronda de la segunda prueba. Ordénense los equipos de menor a mayor puntuación y los diez primeros clasifíquense pa la segunda ronda (final por equipos).
 
====Ronda 2====
Nesta segunda ronda participen primero los binomios clasificaos a nivel individual ensin equipu y de los equipos nun clasificaos pa esta ronda, n'orde inversu de clasificación. Dempués, en cuatro tandes y tamién n'orde inversu de clasificación, un binomiu de caún de los diez equipos finalistes. El resultáu de los binomios d'estos equipos va cuntar pal campeonatu por equipos y pal individual, nos casos en que'l binomiu tea ente los cincuenta clasificaos dende la ronda anterior, y na más que pal campeonatu por equipos nel restu de los casos.
 
* ''Clasificación individual'': súmense los puntos de la primer prueba y de les dos rondes de la segunda prueba pa caún de los binomios, y ordénense de menor a mayor puntuación. Los veinticinco meyores (y los empataos nel puestu 25) clasifíquense pa la tercer prueba.
 
* ''Clasificación por equipos'': súmense los puntos acumulaos por cada equipu na primer prueba y na primer ronda d'esta segunda prueba y los puntos de los tres meyores binomios del equipu nesta segunda ronda. Ordénense los equipos de menor a mayor puntuación. El meyor de los equipos ye proclamáu Campeón d'Europa por Equipos. En casu d'empate nalgún de los tres primeros puestos, los equipos empataos tienen de saltar un recorríu de desempate (coles carauterístiques y de la forma que recueyen les normes de la FEI). Si l'empate ye pa los puestos del 4<sup>u</sup> al 10<sup>u</sup>, los equipos empataos comparten puestu.