Diferencies ente revisiones de «Ría d'Avilés»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
mSin resumen de edición
Llinia 29:
*''Vulcano y Prometeo'' de Ramón Rodríguez <ref>[http://www.lne.es/aviles/2010/04/27/aviles-completa-ruta-acero--transicion-despues-fabricacion-acero/906647.html Artículo en ''La Nueva España'']</ref>
 
Formando parte del paséu, nel so cauce altu, tamién pue alcontrase una pieza del vieyu ''Puente de San Sebastián'', asina como dellos elementos relativos a la industria. Son destacables tamién les plaques de la llamada ''ruta del colesterol'' y la placa recordatoria y monumentomonumentu n'alcordanza del llugar dondeonde encontrábaseasitiábase la ''Escuela de de d'aprendices de d'Ensidesa''.
 
'''Escultura Avilés'''
Encargada a Benjamín Menéndez por la Autoridad Porturaria de Avilés <ref>[http://www.turivia.com/v/Asturias/Avil%C3%A9s/Escultura+%C2%ABAvil%C3%A9s%C2%BB/148378/index Escultura Avilés]</ref>, esta escultura convertioseconvirtiose en uno de los símbolos de la ciudad. Se conforma de tres grandes conos colord'aceru Cor-ten óxido ubicados nel paseo de la ría, cerca de la llonxarula. L'La escultura destaca nes panorámiques de la ría d'Avilés.
 
=== Centro Cultural Internacional Oscar Niemeyer ===