Diferencies ente revisiones de «Visigodos»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 2:
[[imaxe:Gutthiuda.jpg|thumb|350px|Gutthiuda, el territoriu de la confederación tervinxa del Danubiu nel sieglu IV.]]
 
Los visigodos (en [[góticu]]: Wesigutans) fueronforon un pueblu xermánicu que caltrió nel Imperiu romanu tardíu. Los visigodos fueronforon la rama occidental de los pueblos godos, pertenecientes a los pueblos xermánicos occidentales. Dempués de la cayida del Imperiu romanu occidental, los visigodos tuvieron un papel importante n'Europa a lo llargo de los 250 años siguientes.
 
Los godos, aprovecharon la pasividá de los emperadores romanos al respective de [[Xermania]], estableciéronse ellí, hasta qu'a principios del sieglu III asitiaron a la vera del mar Negru, na zona de Crimea, d'onde fueronforon espulsaos polos hunos nel 376. Aquel día, los godos esgazárense en dos grupos: visigodos y ostrogodos.
 
El pueblu de los godos foi nomáu yá por [[Tácitu]], que los llamódenomó ''gotones''. Entós habitaben el norte del [[Danubiu]], en tierres ququen'antes poblaron boyos, xetes y escites. Ampliaron los sos territorios ya incorporaron a otros grupos vecinos (d'orixe xermanu y sármata) y apoderáronse del ríu Theiß (n'alemán) o Tisza al Don y del Ponto al Bálticu.
 
== Ver tamién ==