Diferencies ente revisiones de «Castiellu de San Carlos (La Palma)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
El '''castiellu de San Carlos''' foi una fortificación costera asitiada nel conceyu [[España|español]] de [[Breña Baja]], na isla de La Palma ([[Canaries]]). Dende la so construcción recibió delles denominaciones: Fuerte o Castillo de Los Guinchos, Batería de Baxamar, Fuerte y Castillo de San Carlos.
 
== Hestoria ==
En 1568 esistía na zona sur de la badea de [[Santa Cruz de La Palma]], al pie de la sablera de Bajamar, na desaguada del ribayu del Socorro (tamién llamáu de Aguacencio), una construcción defensiva; tratábase d'un baluarte construyíu con muriu de piedra sobre una base de tierra, en que la so escampada allugábanse trés o cuatro cañones.
 
Sicasí, el 28 de payares de 1694, una [[Desboyu|riada]] destruyó casi na so totalidá'l baluarte. En 1742 ordenóse la so baltadera y entamóse la so reconstrucción nesa mesma zona; l'inxenieru Manuel Hernández proxectó un fuerte nun puexu asitiáu al sur del anterior allugamientu, na llamada punta de Los Guinchos, y al añu siguiente empecipióse la so construcción. Llindaba al norte y al este con riscos, al sur cola finca de los herederos de Pérez Abreu y al oeste col camín de Bajamar y la casa d'Antonio Yanes.