Diferencies ente revisiones de «Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Esbardu (alderique | contribuciones)
m Revertíes les ediciones de AsturiBot (alderique) hasta la cabera versión de Esbardu
Llinia 5:
Hogwarts ye una escuela a la qu'asisten mozos magos pa desenvolver les sos habilidaes máxiques. L'edificiu, allugáu nes llombes d'[[Escocia]], ye invisible pa les persones ayenes a poderes máxicos (más comúnmente conocíos polos bruxos como "[[muggle|muggles]]"), con dellos fechizos. Tien siete plantes, delles torres y unos grandes tarrenes que contienen un llagu, una viesca (llamáu ente los bruxos la "Viesca Vetada") y dellos ivernaderos con fines botánicos. Amás de los sos abondosos salones de clases, nos que s'imparten les clases de fechizos, fervidiellos, tresformaciones, defensa escontra les artes escures, historia de la maxa y demás asignatures por asistentes calificaos, el castiellu ta enllenu d'elementos estraños, como'l Gran Salón y el techu máxicu, sales comunes, una gran biblioteca, la misteriosa Sala de los Menesteres o la llexendaria Cámara los Secretos. Munchos pasaxes anubríos, escaleres y semeyes de pintures en movimientu con vida propia, faen que'l percorríu pel castiellu seya esmolecedor pa los escolinos más confusos, y emocionante pa los más curiosos.
 
Per espaciu de más de mil años los escolinos foron distribuyíos a la so llegada nes distintes cases, per aciu del veredictu del Gorru Escoyedor, colos nomes de los cuatro fundadores de la escuela: [[Gryffindor]], [[Hufflepuff]], [[Ravenclaw]] y [[Slytherin.]] Mientres la escolaridá d'de [[Harry Potter (personaxe)|Harry]], [[Albus Dumbledore]] ye'l direutor y los principales xefes de casa son los profesores [[Minerva McGonagall|McGonagall]], [[Pomona Sprout|Sprout]], [[Filius Flitwick|Flitwick]] y [[Severus Snape|Snape]] (depués sustituyíu por [[Horace Slughorn|Slughorn]]).
 
La educación d'un escolín llévase a cabu en siete años, empezando los sos estudios, a lo menos, a los once y dexando la escuela, a lo menos, a los diecisiete años. L'aición de la saga de Harry Potter tien llugar sobre manera dientro de la institución, cada novela equival a un añu escolar.