Diferencies ente revisiones de «Albus Dumbledore»

Contenido eliminado Contenido añadido
Esbardu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Esbardu (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 67:
Masque paez un vieyu paternal, sabiu y protector, en realidá'l personaxe tien un plan escurríu a lo llargo de venti años pa destruyir al tenebrosu Lord Voldemort —dambos personaxes tienen un curtiu enfrentamientu nel llibru ''Harry Potter y la Orde del Fénix''—. Ye, mientres gran parte de la hestoria, el director de [[Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería|Hogwarts]] y el creador de la Orde del Fénix.
 
Rowling anunció que'l personaxe nació en [[1881]]<ref>[http://web.archive.org/web/http://www.jkrowling.com/textonly/en/wotm.cfm Sitiu oficial de J.K.Rowling]</ref> y que ye fíu de Percival y Kendra Dumbledore. Los sos hermanos son [[Aberforth Dumbledore|Aberforth]] ([[1884]]) —qu'apaez en ''[[Harry Potter y les Reliquies de la Muerte]]''— y Ariana, qu'amaló a los seis años por culpa de tres neños ''[[muggle|smuggles]]'' que la atacaron por vela faer maxa. Por cuenta d'esti incidente, so padre atacólos y foi unviáu a la prisión d'[[Azkaban]] pa tola vida, mentes que'l restu la familia treslladóse al Valle de Godric pa empecipiar una vida nueva y onde escondieron a Ariana en casa pa que nun fora unviada al hospital máxicu de [[San Mungo]].
 
Nel primer cursu en [[Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería|Hogwarts]], Albus trabó amistá con [[Elphias Doge]] —quien, namás llegar, foi oxetu de burlla por arimase de viruela de dragón—. Albus foi señaláu como l'alumnu más brillante qu'estudiara nel colexu, onde ganó tolos premios que s'ufiertaben y llegó a ser [[Prefeutu (autoridá)|Prefeutu]]. El magu, que tuvo bona rellación colos magos más famosos del momentu y publicó les sos investigaciones en ''Tresformación actual'', ''Desafíos en fechizos'' o ''El pocionista prácticu'', perteneció a la casa de [[Gryffindor]] —too esto revélase en ''[[Harry Potter y la piedra filosofal]]'', cuando [[Hermione Granger|Hermione]] conoz a los sos dos amigos nel tren—. Tres años depués, el so hermanu pequeñu Aberforth entró en Hogwarts y nun se rellacionó con él, yá que nun tenía nin la so intelixencia nin el poder máxicu del so hermanu mayor —como interés tocante a esto, cuando Harry y los sos amigos esamínense de los sos [[Nivel Ordinariu de Maxa Universal|NOMUs]] en [[Harry Potter y la Orde del Fénix]], la esaminadora Griselda Marchbanks llamó a Dumbledore como un magu al que vio faer ''«coses cola varina qu'enxamás nun viera»''.