Diferencies ente revisiones de «Azteques»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 102:
Los tlatelolques, cuidando los sos intereses, gutaron la proteición de [[Tezózomoc]], el señor de los tepanecas d'[[Azcapotzalco]], de tal mena que'l so pimer tlatoani foi un fíu d'aquel gobernante. Tlatelolco espardióse militar y comercialmente de forma independiente a Tenochtitlan, fasta que foi conquistada por [[Axayácatl]], quien eliminó al últimu tlatoani tlatelolca, [[Moquíhuix]].
 
Dende los sos oríxenes, Tlatelolco dedicóse fundamentalmente al comerciu. Nesta ciudá esistió ún de los mercaos indíxenes más notables de la dómina y el más importante de [[Mesoamérica]]. Cada día más de trenta mil nativos axuntábense pa intercambiar los sos productos. El conxuntu del mercáu constituyíase por un gran espaciu al aire llibre, a manera de patiu, arodiáu d'habitaciones que servíen de bodegues. Los vendedores ufríen los productos a los compradores, que los alquiríen per aciu del [[truequetroquéu]] direutu con otros productos. La nobleza emplegaba'l [[cacáu]], les hachueles de [[cobre]] y el polvu d'[[oru]] a manera de [[moneda]].
Tlatelolco foi'l caberu focu de resistencia de los mexicas énte la invasión española. Foi'l llugar al que se replegaron los guerreros mexicas oponiendo una pergrande resistencia que duró cásique dos meses, fasta que Cuauhtémoc foi capturáu.