Diferencies ente revisiones de «Antropoloxía cultural»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 35:
La inmensa variedá de sociedaes, o pa ser más precisos de sistemes socioculturales, que l'antropoloxía describe, clasifica y trata d'esplicar, son adaptaciones a la naturaleza y a otros sistemes socioculturales. «El principiu darwiniano de diverxencia», qu'afirma que la diversificación de la estructura dexa mayores posibilidaes de supervivencia, puede aplicase tamién a los sistemes socioculturales. Nel intre de la evolución, la especie humana desenvolvió ciertes característiques que fixeron posible l'apaición de la cultura. La más importante foi la capacidá de simbolizar el [[llinguaxe]], que dexa la [[comunicación]] el caltenimientu y l'acumuladura d'idees. La diversificación de la cultura, esto ye, del mecanismu específicamente humanu d'adaptación, ye lo que dexó una medría cuantitativa de la especie por cuenta de les otres formes de la vida biolóxica. Y la cultura, al pluralizarse, al convertise a ''cultures'', fixo posible l'usu de la gran variedá de recursos esistentes na [[Natura|naturaleza.]] La disquisición de Sociedá + cultura: ''Sociedá y Cultura'', ta desenvuelta tamién n'otres fontes como'l Diccionariu Críticu de Ciencies Sociales de la UCM.
 
Dientro del tou que constitúi un sistema sociocultural pueden estremaseestremense #tres #aspectoaspeutos adaptativos:
# la [[ecoloxía]], que se refier al grau y manera d'adaptación d'un sistema col so mediu ambiente;
# la estructura social pos los sistemes socioculturales precisen de ciertu ordenamientu institucional p'asegurar el so funcionamientu.
# la [[ideoloxía]], que fai referencia al conxuntu de vezos y característiques mentales destinaes a afaer a los individuos y grupos a les condiciones #ecolóxicuecolóxiques y #estructuralestructurales de la so vida sociocultural.
 
== El conceutu científicu de cultura ==