Diferencies ente revisiones de «Asociación de Naciones del Sureste Asiáticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Imaxe:Association_of_Southeast_Asian_Nations_(orthographic_projection).svg|right|thumb|300px|Los países de l'ASEAN (2014)]]
L''''Asociación de Naciones del Sureste Asiáticu''' ('''ASEAN''') ye una organización política y económica de países del sureste d'[[Asia]]. Foi fundada el [[8 d'agostu]] de [[1967]] por [[Indonesia]], [[MalasiaMyanmar]], [[Filipines]], [[Singapur]] y [[Thailandia]]. De magar incorporáonse [[Brunei]], [[Camboya]], [[Laos]], [[Birmania]] y [[Vietnam]], lo que fai un total de diez países miembros. Los sos oxetivos inclúin el favorecimientu del crecimientu económicu, el progresu social, l'intercambiu sociocultural ente los sos miembros, la protección de la paz y la estabilidá rexonal y ser un foru pa que los sos miembros resuelvan les sos diferencies pacíficamente<ref>[https://en.wikisource.org/wiki/Bangkok_Declaration La declaración de Bangkok, documentu fundacional de l'ASEAN, na wikisource (n'inglés)]</ref>.
 
Los miembros que la formen ocupen una estensión de 4,46 millones de km&sup2; (el 3% del área total de la [[Tierra]]) y una población d'unos 600 millones de persones, el 8,8% del total mundial. El [[productu internu brutu]] combináu de los sos miembros yera, en [[2012]], de 2,3 billones de [[dólar estaunidense|dólares]], de forma que si la ASEAN fora un únicu país sedría la sesta economía mayor del mundu tres de les d'[[Estaos Xuníos]], [[República Popular China|China]], [[Xapón]], [[India]] y [[Alemaña]].