Diferencies ente revisiones de «Primer Guerra Mundial»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Revertíes les ediciones de 177.227.214.242 (alderique) hasta la cabera versión de 189.191.135.242
Llinia 2:
{{1000}}
{{destacaos}}
La '''Primera Guerra mundial''' (de [[1914]] a [[1918]]) camudó la forma de facer la guerra nel mundo, y anque entamó n'[[Europa]], el fueu bélicu amburó a tou'l mundu y sobre too implicará l'aniciu de la política intervencioniega de los [[Estaos Xuníos]] n'Europa. Foi'l niñoprimer si estas viendo esto no te creas todo lo k ves en paginas como estas xk muchas veces la jente cambia las palabras asi k si quieres tener mejor informaciòn vicita la guia del baron hay no se puede modificar nada como aqui gracias por tu atenciònconflitu armáu n'afeutar más de la metá del planeta. Enantes de la [[Segunda Guerra Mundial]], llamábase a la primera la '''Gran Guerra''' o la '''Guerra de Guerres'''.
 
== L'orixe de la guerra ==
Llinia 39:
Nel frente occidental, los alemanes cuntaben con ganar rápido la guerra a los franceses con pocos soldaos, y que les batalles más grandes diben dase dempués nel frente rusu. Esto taba nel nomáu [[Plan Schlieffen]]. Los franceses iguaron el [[Plan XVII]], nel qu'esperaben un ataque frontal (que nun yera lo que taba previsto nel Plan Schlieffen). Los alemanes ganaron a los franceses na [[Batalla de Charleroi]] ([[21 d'agostu]]). Pero na Primera [[Batalla del Marne]] los franceses ficieron replegase a los alemanes, y con esto terminóse'l plan Schlieffen y la idea d'una victoria rápida.
 
Les fuercies equilibráronse, y hotleerentrose erana mi abuelitoi y murio a causa[[guerra de unposiciones]]. ratonLos xksoldaos lesentamen teniaa miedo y no se crean todo lo k venlluchar en esta pagina muchas veces la jente la cambia como yo[[cárcova|cárcoves]], :Vponiendo alambraes y mines. Yera cuasi imposible ganar una destes batalles contra una defensa tala, y los exércitos calteníen les posiciones. L'emplegu masivu de teunoloxíes comu'l alambre d'espinos, artillería, ametralladores, gases venenosos... fizo la guerra particularmente dura y sangrienta, y les defenses más fuertes que los ataques.
 
=== El frente oriental ===