Diferencies ente revisiones de «Harold Lloyd»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-fútbol americano +fútbol americanu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Los Ánxeles +Los Angeles)
Llinia 50:
Tres l'ésitu de ''Marineru d'agua duce'' lleguen en 1922 ''Grandma's Boy'' (''El mimáu de la abuelita'') y ''Dr. Jack''. La primera ye una parodia del drama rural bien popular y asonsañáu ''Tol´able David'' (empobináu en 1921 por [[Henry King]]), onde un apático y espantín mocín acubiciáu pola so güela saca fuerces de flaqueza pa enfrentase contra'l so rival pol amor de la moza armáu a cencielles col supuestu talismán qu'ayudó al so güelu na Guerra de Secesión. La idea orixinal yera faer un drama seriu sobre la superación de la cobardía. De fechu asina se rodó orixinalmente para, a continución, por presión de Roach, añedir les escenes risibles. La resultancia ye una comedia llarada d'escelentes gags con una trama perbién ellaborada. En viendo la película, Chaplin unvió un [[telegrama]] a Lloyd asegurándo-y qu'a partir d'entós tendría qu'ameyorar bien de pa tar al so altor dáu la enorme calidá risible del filme. El prestixosu críticu [[Robert Y. Sherwood]] apuntó que Lloyd «construyía cada escena con tanta meticulosidad como si tratar de los mecanismos principales d'un reló. Nun hai nada que pueda dexar al azar nos sos métodos; esmolezse alrodiu de cada episodiu y situación en particular, trabayándola primeru na so cabeza pa llevala dempués a la práctica. Tenía una visión desaxeradamente clara y un agudu sentíu de lo risible; sabía por instintu lo que resultaría naturalmente graciosu y lo que podría paecer como daqué a cencielles forzáu».
 
En [[1923]] estrénase la que sería la tarxeta de presentación de Harold Lloyd para futures xeneraciones d'espectadores y el so símbolu d'aportación al Séptimu Arte: ''Safety Last'' (''[[L'home mosca]]''). El títulu asonsaña l'alvertencia ''safety first'' («la seguridá primero»). Foi estrenada'l [[1º d'abril]] de [[1923]]. El so ésitu foi clamorosu tantu dientro como fora de los [[Estaos Xuníos]]. La película narra los esfuerzos d'un mozu emplegáu d'unos grandes almacenes pa faer creer a la so inocente prometida que ye un gran home de negocios. La llarga escena final, col protagonista esguilando un edificiu en plenu centru de [[Los ÁnxelesAngeles]], ye una maravía cinematográfica onde s'aúnan los elementos risibles y de suspense cuando se cree que'l personaxe ta a puntu de cayer al vaciu en delles ocasiones. Mientres enforma tiempu pensóse que yera'l mesmu Lloyd quien realizó tola esguilada ensin nengún tipu de trucaje. Güei sabemos que fora de cuadru caltenía una plataforma de seguridá que diba xubiendo al empar que lo faía'l mesmu actor.[[Archivu:Safetylast-1.jpg|thumb|left|Escena cume de ''L'home mosca''(1923).]] Nos planos llargos ye [[Bill Strothers]], actor que fai'l papel de compañeru de pisu de Harold, quien realiza les esguilaes. L'home yera conocíu en Los ÁnxelesAngeles como «l'araña humana» yá que se dedicaba a engatar polos edificios. A Lloyd asocedióse-y la idea de la película en viendo a Strothers engatar por un edificiu d'oficines en Los ÁnxelesAngeles y reparar como'l públicu reparar con gran interés. Cuando Strothers llegó al teyáu Harold lo taba esperando pa propone-y participar nuna película.
 
Percima de los elementos humorísticos que converten a la película nuna escelente comedia, ''Safety Last'' ye toa una metáfora del ascensu social y vital nesos Estaos Xuníos allegres de los años 20 onde tou paecía posible. Tol filme xira alredor del tiempu, de la solmenada vida urbana y llucha ensin cuartel por consiguir l'ésitu. Dende la escena inicial vese apaecer la importancia que'l tiempu va xugar en tol llargumetraxe. En tolos momentos claves un reló apaez y conforme la película avanza'l reló va faciéndose más y más grande hasta la eclosión final, la gran escena de Harold colgando del reló, imaxe que yá forma parte de la hestoria del cine. Tres esta película Lloyd conquistara por méritos propios el títulu de «Rei de la Comedia de Suspense» y dende entós foi l'actor más taquilleru y meyor pagu mientres tola década de los venti. La so máxima era: «La comedia sale de dientro, sale de la to cara, del to cuerpu».
Llinia 82:
Con una enorme fortuna, el siempres inquietu y entá non bien mayor Lloyd dedicar a ensame d'aficiones dende criar [[perru|perros]], xugar al [[balonmano]], [[fotografía]] en color y en tres dimensiones, [[pintura]] y hasta viaxar por tol mundu. Na década del 40 produció un par de películes con poco ésitu y trabayó un añu como llocutor radiofónicu. Munchos de los que lo trataron naquella dómina consideraben que les aficiones de Lloyd yeren auténtiques escentricidaes.
 
Por casu gastaba enormes sumes de dineru encargando catálogos añales completos a cases discográfiques, o redecorando una y otra vez la so casona Green Acres con 44 habitaciones, 26 baños, 12 fontes, 12 xardinos, campu de [[golf]] de 9 fuexos y delles canches deportives nes contornes de [[Los ÁnxelesAngeles]]. Xubía tantu'l volume del so impresionante equipu d'alta fidelidá qu'en más d'una ocasión el techu de la so gran casona llegó a sedase.
Como fotógrafu especializar en desnudos femeninos, retratando a [[Bettie Page]], [[Dixie Evans]] y una moza casi desconocida [[Marilyn Monroe]], ente otres.
Na so vida privada siempres hubo rumores sobre les sos infidelidaes y supuestos fíos ilexítimos. Inclusive'l so antiguu sociu Hal Roach llegó a suxurir que contraxo dalgún tipu d'enfermedá venérea crónica. Toos esos rumores nunca fueron confirmaos. Lloyd demostró siempres tolerancia escontra la [[homosexualidá]] (El so fíu Harold Junior yera homosexual) mientres, al paecer, foi bien intransixente tocantes a la educación de les sos fíes.