Diferencies ente revisiones de «Joan Crawford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- camparines + caparines)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-premio Óscar +Premiu Oscar)
Llinia 61:
En 1944 abandonó la so relación de exclusividad cola ''Metro'' y empezó a trabayar en dellos productores al tiempu ensin llegar a arreyar a nenguna: la [[Warner Brothers]], la [[Columbia Pictures]] y, a la fin de la so carrera, la [[RKO Pictures]].
 
Llogró'l destacáu [[premioPremiu ÓscarOscar]] a la meyor actriz en 1945 por ''Alma en supliciu'' (''[[Mildred Pierce]]''), la versión cinematográfica —por [[Michael Curtiz]]— d'una novela de [[James Cain]]. En 1947, per segunda vegada y en 1952, per tercer vegada, foi nomada al [[premioPremiu ÓscarOscar]] por ''[[Amor que mata]]'', de Curtis Bernhardt, y ''Mieu súbito'' (''Sudden Fear''), de David Miller.
 
Trabayó en total en más de setenta películes; tenía un temperamentu bien fuerte que-y valió numberoses fregadures con distintos personaxes. La so boca ancha, la so cara cuadrada y los sos inmensos güeyos convirtióse nuna de les actrices más carismátiques y con meyor rexistru dramáticu de Hollywood. Pa munchos, encarna escepcionalmente la llucha de la muyer por llograr independencia vital y autonomía de decisiones. La guionista de la [[MGM]] Frederica Sagur Maas dixo: «Naide decidió faer de Joan Crawford una estrella. Joan Crawford convertir n'estrella porque ella quixo llegar a selo».<ref>Cita riquida</ref>