Diferencies ente revisiones de «Cuatro (canal de televisión)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Modificado: es
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Image:Pump it up Cuatro.jpg|thumb|400px|Reportera de Cuatro faciendo una entrevista]]
'''Cuatro''' ye un canal [[España|español]] de [[televisión]] xeneralista perteneciente al grupu empresarial [[Sogecable]] que qu'entamó a emitir el día [[7 de payares]] de [[2005]] por reconversión de la concesión del canal analóxicu nacional pel qu'emitía dende [[1990]] el canal de pagopagu del grupu, [[Canal+]]. Dende la mesma fecha, la emisión de Cuatro tamién ta disponible'n en tol país al traviés de la [[TDT]].
 
==Antecedentes==
En febreru de 2005, el conseyu d'alministración de [[Sogecable]] (empresa propietaria de Canal+ y la plataforma dixital [[Digital+]]) solicita-y al [[Conseyu de Ministros]] d'España el'l camudamientu de les condiciones afitaes en [[1989]] pol Estáu español col enfotu de que se desaniciaren les torgues previstes na llicencia de televisión analóxica cola que desenvolvíase el'l canal codificáu Canal+, y que finxaba ente cuatro y seis hores al día les emisiones n'abiertu.
 
Depués d'estaesti peticiónpidimientu de Sogecable, los otros concesionarios de llicencies de televisión nacional n'analóxicu ([[Antena 3]] y [[Telecinco]]) y en [[Televisión Dixital Terrestre|dixital]] ([[Net TV]] y [[Veo TV]]) n'España amenazaronmenaciaron con dir a los xulgaos, ya que, sigún ellos, perxudicaba los sos intereses y a la llibre competencia, ya que [[Sogecable]] tien el [[monopoliu]] de la televisión dixital por satélite y munchos drechos d'emisión del [[fútbol]] y de [[cine]].
El gobiernu de [[José Luis Rodríguez Zapatero]] decidió dexar el cambiucamudamientu de condiciones na llicencia de Canal+ dellos meses hastafasta obtener un informe del [[Conceyu d'Estáu]] d'España a peticiónpidimientu de Sogecable, y, lo más importante, llegar a un alcuerdu colos demás grupos mediáticos. L'alcuerdu llegó al concede-yos un [[multiplex]] completu (4 canales) a caún d'ellos depués del [[apagón analóxicu]] previstu n'España pa [[2010]].
 
Finalmente, el Conseyu de Ministros, depués de recibir l'informe favorablefavoratible pa camudar la llicencia a Canal+, decidió en sesión del [[29 de xunetu]] de [[2005]], camudar les condiciones de la llicencia de Canal+. Decidióse tamién entamar un concursu pa la concesión d'otra llicencia analóxica de TV.
 
D'esta mena, Sogecable fexo públicu un comunicáu nel qu'anunciaba que na [[seronda]] de [[2005]] Sogecable llanzaría el'l so nuevu canal de TV n'abiertu al traviés de la frecuencia analóxica pola qu'emitía Canal+. El comunicáu tamién aclariaba que Canal+ pasaba a emitise namás que pola plataforma Digital+.
 
La concesión d'esta llicencia, a pocos años del apagón analóxicu, prevocó delles protestes dende la oposición política al Gobiernu, por mor de la supuesta proximidá ideolóxica ente'l [[PSOE]] del presidente Rodríguez Zapatero y el grupu de comunicación [[PRISA]], nel que qu'enxértase Sogecable.
El [[30 d'agostu]] de [[2005]] Sogecable al traviés de la [[Cadena SER]] anuncia que [[Iñaki Gabilondo]], la so principal estrella cimera, direutor y presentador del programa ''[[Hoy por Hoy]]'' durantedemientres los caberos diecinueve años, dexaba la dirección d'esti programa pa ser el presentador del informativu de les nueches del nuevu canal.
 
==Hestoria==
Llinia 21:
Les audiencies de la cadena al entamu de les emisiones tuvieron menos del 5% de cuota de pantalla, siendo la cadena colos índices más baxos de les televisiones nacionales d'España.
 
==EnlacesEnllaces externosesternos==
*[http://www.cuatro.com Web oficial de Cuatro]