Diferencies ente revisiones de «Magnoliophyta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-listaref +llistaref)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-arbustivas +arbustives)
Llinia 63:
La diversificación que sufrió esti grupu ye estelante. Nel [[rexistru fósil]] apaecen a principios del [[Cretácicu]] (fai unos 130 millones d'años), momentu a partir del cual apaecen enormes cantidaes de fósiles d'especies bien diverses, como si apaecieren con tola so diversidá de golpe, lo que Darwin llamó nel so momentu un "abominable misteriu". Entá güei cerca del 90% de les plantes terrestres pertenecen a esti grupu. Con unes 257.000 especies vivientes (Judd ''et al.'' 2002), les angiospermas son les responsables de la mayor parte de la diversidá en [[espermatofita|espermatofites]], en [[embriofita|embriofites]] y en [[viridofita|viridofites]].
 
Según tien munches especies, esti grupu caracterizar por tener una enorme diversidá de [[Vezu (planta)|vezos]], y ocupar prácticamente tolos nichos ecolóxicos posibles. Hai plantes [[parrotal|arbustivasarbustives]] y [[herbal]]s, hai terrestres y acuátiques, atópense tantu nos desiertos como nos banzaos, nel nivel del mar como a lo cimero de los montes. La so diversidá d'especies ye muncho más alta en zones tropicales y húmedes (alredor del 60% de les especies son de zones tropicales y un 75% tien una crecedera óptimo en climes tropicales), onde apoderen dafechu'l paisaxe, y va menguando'l so númberu escontra les llatitúes altes, llegando a tener una representación aprobetada nes flores más fríes como la de la [[tundra]] (qu'inda güei ta apoderada poles [[conífera|coníferes]]).
 
Los miembros d'esta división son la fonte de la mayor parte de los alimentos consumíos pol home, lo mesmo que de munches materies primes y productos naturales. El gruesu de l'alimentación mundial vien de namái quince especies.