Diferencies ente revisiones de «Organización Internacional de la Francofonía»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambios nos exónimos pola nueva política de nomes de llugar
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-Bruseles +Bruxeles)
Llinia 7:
Anguaño ta formada por setenta países (56 miembros y 14 observadores) qu'agrupen a 870 millones d'habitantes. Namái doscientos d'ellos falan francés, pero eso nun ye un pilancu pal desarrollu de l'asociación, que se dedica a la promoción d'esa llingua pero tamién a la promoción de los valores humanistes venceyaos a ella al traviés de programes educativos, culturales o de difusión de los valores democráticos.
 
Tocántes a la so estructura, la organización tien representación permanente ante la [[Xunión Africana]] y la Comisión Económica de les Naciones Xuníes pa África (n'[[Addis Abeba]]), ante la [[Xunión Europea]] (en [[BruselesBruxeles]]) y ante les [[Naciones Xuníes]] (en [[Nueva York]] y [[Xinebra]]). De les sos actividaes nos diferentes países encárguense trés oficines rexonales y dos antenes rexonales. Les primeres son: la del África occidental, que la so sé ta en [[Lomé]] (Togo); la del África central y l'Océanu Índicu, que tien la so sé en [[Libreville]] ([[Gabón]]); y la de la rexón Asia-Pacíficu, que tien la so sé en [[Hanoi]] ([[Vietnam]]). Les antenes rexonales pa [[Europa]] y [[América]] tán, respectivamente, en [[Bucarest]] ([[Rumanía]]) y [[Port-au-Prince]] ([[Haití]]).
 
Les llinies d'actuación de la organización márquense nes reuniones de xefes d'estáu y gobiernu que se celebren cada dos años y nes conferencies de ministros. Hai tamién un muérganu consultivu, l'Asamblea Parllamentaria de la Francofonía. El muérganu executivu ye la Comisión Permanente, dirixida pol Secretariu Xeneral, que dirixe cinco axencies internacionales con un presupuestu conxuntu de 230 millones d'euros: