Diferencies ente revisiones de «Estadiu Olímpicu de Londres»

Contenido eliminado Contenido añadido
Plantía: {{Correxir}}, usando FastButtons
revisáu
Llinia 2:
[[Ficheru:Olympic_Stadium_(London)_illuminated,_3_August_2012.jpg|derecha|miniaturadeimagen|250x250px|L'estadiu mientres los Xuegos Olímpicos de Londres 2012.]]
[[Ficheru:London_Olympic_Stadium_Interior_-_April_2012.jpg|derecha|miniaturadeimagen|250x250px|Interior del Estadiu Olímpicu.]]
L''''Estadiu''' Olímpicu de Londres (n'inglés: ''London Olympic Stadium'') foi'l principal estadiu de los Xuegos Olímpicos y Paralímpicos de Londres 2012. L'estadiu ta asitiáu nel interior del Parque Olímpicu de Londres, en Marshgate Lane en Stratford en Lower Llea Valley. L'entamu de construcción del estadiu foi'l 22 de mayu de 2008.
 
Tres los xuegos va pasar a tener permanentemente 60.000 asientos, tamién se va convertirconvertise nun nuevu llar pal atletismu y pal West Ham United Football Club (abandonando'l Boleyn Ground) a partir de la temporada de la Premier League 2016/2017, combinando con otros deportes, la comunidá y l'usu del estadiu pa fines educativos.<ref>[http://www.marca.com/2011/03/03/futbol/futbol_internacional/premier_league/1299166335.html]</ref> En 2017, va acoyer el Campeonatu Mundial d'Atletismu.<ref>http://www.europapress.es/deportes/noticia-atletismo-londres-organizara-campeonato-mundo-2017-20111111181930.html Londres organizará el Campeonato del Mundo de 2017</ref>
 
== Diseñu ==
El diseñu del estadiu foi llanzáu'l 7 de payares de 2007. So un conceutu d'un "''únicu estadiu con 80.000 asientos''", ye la pieza central de los Xuegos de 2012, see de l'apertura y clausura de les olimpiaes y eventos d'atletismu.
 
L'arquiteutu, Populous, ye una empresa especializada nel diseñu d'instalaciones deportives y centros de convenciones, según na planificación d'eventos especiales. La construcción llevarllevó cuatro años, a partir de 2007 hasta 2011.
 
En xunu de 2009, la pista d'atletismu del estadiu foi escavada nel magre blandu del sitiu. La rimada natural del terrén incorporoseincorporóse nel diseñu, con zones de calentamientu y vestidores que s'escavaron nuna posición de semi-suétanu, nel estremu inferior. Darréu, construyóse un platu desmontable d'aceru llixero y una estructura a un nivel cimeru de formigón p'afaer a 55.000 espectadores.
 
Ensin batura a duldes, la so característicacarauterística más notable ye'l so techu colgante circular, sosteníu a tensión por cables d'aceru y fácilmente desmontable. FizoseFízose a partir d'un cloruru de polivinilo (PVC) ríxidu de tela ensin ftalatos, pa caltener los costos baxos.
 
Otramiente, otra característicacarauterística particular ye la so envoltura o cubierta esterior fecha d'un material plásticoplásticu. La envoltura ye de 20 metros (66 pies) d'altu y de 900 metros (1000 yardes) na circunferencia del estadiu.
 
El 4 d'agostu de 2011, anuncióse que Dow Chemical Company financiaría una cubierta pal estadiu, en cuenta de tar autorizada p'asitiar publicidá nella hasta'l 26 de xunu de 2012, momentu nel que tola propaganda y los logotipos teníen de retirase por esixencies del [[Comité Olímpicu Internacional|COI]].
 
La envoltura facerfízose a partir de [[poliéster]] y polietileno. La instalación d'esta cubierta empecipió'l 14 d'abril de 2012.
 
== L'estadiu dempués de los Xuegos Olímpicos ==
Nuna midida polémica ya insólita, l'estadiu va ser baltáu en parte y restructuradorestructuráu, en vista del so altu costu de caltenimientu. Per otru llau, la ciudá yá tien un estadiu nacional de grandes dimensiones pa ciertos eventos deportivos, l'Estadiu de Wembley y nun se consideró conveniente competir con él.
 
Por esi motivu, el gobiernu británicu decidió arrendaloarrendalu, resultando como oferentes los clubes londinenses de fútbol Tottenham Hotspur F.C. y el West Ham United, cola condición de que nun se debía baltar la totalidá de la obra construyida. Dempués d'un trabayosu bracéu llegal mientres dellos meses, en marzu de 2011 otorgóse-y la concesión d'arriendu con opción de compra al West Ham, una vegada concluyíes les xustes olímpiques.<ref>{{Cita web|url=http://www.informador.com.mx/deportes/2011/275040/6/el-west-ham-se-va-al-estadio-olimpico.htm|título=El West Ham se va al Estadio Olímpico}}</ref>
 
El vicepresidente de los "hammers", Karren Brady, confirmó "la intención de presentar una ufierta pa faer usu del Estadiu Olímpicu mientres los próximos 99 años". Primeramente, la so propuesta implica dellos cambeos, como l'amenorgamientu del númberu d'asientos a 60.000, estender el techu, baños, construyir una zona comercial y una área pa invitaosconvidaos especiales.
 
== Polémiques ==
El costu oficial del estadiu olímpicu ye de £537 millones, lo cual qu'en términos de costu per asientu converteluconviértelu nel estadiu más caru del mundu.
 
Na opinión d'Amanda Baillieu, esperta n'arquitectura de www.bdonline.co.uk, l'estadiu nun tuvo bien entamáu dende la so concepción pa ufiertar un legáullegáu olímpicu a la comunidá, daqué que na so opinión, resulta esmolecedora, tomando en cuenta que se pagó con dineru público de los impuestos y de la llotería nacional.<ref>{{Cita web|url=http://www.cnnexpansion.com/obras/2011/01/30/futbol-tottenham-estadio-londres-2012|título=Londres 2012, ¿estadio que nació muerto?}}</ref>
 
== Referencies ==