Diferencies ente revisiones de «Mary Astor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Llinia 20:
Yera fía d'un inmigrante [[Alemaña|alemán]] y de una estaunidense d'orixe [[Portugal|portugués]]. Foi educada en casa y aprendió a tocar el [[pianu]] gracies a les llecciones del so padre. En [[1919]] presentar a un concursu de guapura y quedó ente les finalistes.
 
Al añu siguiente presentar a un nuevu certame. El so padre, viendo les posibilidaes de trunfar de la so fía, decidió treslladartreslladóse a tola familia hasta [[Nueva York]] pa poder potenciar asina la carrera de la so fía. Lucille robló un contratu cola Paramount y camudó el so nome pol de Mary Astor.
 
Debutó con un pequeñu papel na película muda ''Sentimental Tommy'' ([[1921]]). El so primer papel importante foi en ''John Smith'' ([[1922]]) tres la cual la familia treslladartreslladóse a [[Hollywood]]. Robló un nuevu contratu cola Paramount que-y garantizaba un sueldu de 500 [[dólar]]es a la selmana.
 
El célebre actor [[John Barrymore]] vio una fotografía de Astor y quixo que la moza trabayara na so nueva película, ''L'árbitru de la elegancia'' (''Beau Brummel'') ([[1924]]). La película, unu de los clásicos indiscutibles del cine mudu norteamericanu, llanzó a Mary Astor a la fama. Sirvió tamién por que la actriz y Barrymore empecipiaren una sonada relación sentimental. Trabayó de nuevu xuntu al actor n'otra película llexendaria: ''Don Juan'' (1926, [[Alan crosland]]), onde se fixeron los primeros ensayos serios del cine en color.