Diferencies ente revisiones de «Pelé»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-República del Congo +El Congu)
Llinia 59:
=== Gloria (1966-1971) ===
[[Archivu:Brazil 1970.JPG|thumb|Pelé (segundu pola derecha, embaxo) y la selección brasileña del [[Copa Mundial de Fútbol de 1970|Mundial de 1970]].]]
Dempués de los episodios d'Inglaterra, Pelé arrenunció a la selección brasileña. Magar esto, col Santos empecipió una nueva dómina en tol sentíu. Con Mazzei d'entrenador y con miembros de la selección como [[Carlos Alberto Torres|Carlos Alberto]] y [[Clodoaldo Tavares de Santana|Clodoaldo]], el Santos volvería conquistar el planeta como lu fixera unos años enantes. En [[1966]] ganaron nun triangular qu'incluyía al Santos, l'Inter y el Benfica, tornéu realizáu n'Estaos Xuníos. En mayu de [[1967]] marcharon de xira pel África Subsahariana pa partir más tarde a [[Italia]] y [[Alemaña]]. En [[1969]] tornó a África por una nuevu xira na que tuvo esta vegada en [[RepúblicaEl del CongoCongu|Congo]] y [[Nixeria]]. Sicasí, esi añu sería recordáu por un acontecimientu mundial: el gol 1000 de Pelé. Pa [[ochobre]] de [[1969]] llevaba 989 goles anotaos. Nun partíu ante la Portuguesa anotó 4 goles colo que yá llevaba 993. Fixo 2 goles más ante'l Coritiba y otru ante'l Flamengo y marcó 2 goles más ante Santa Cruz en Recife. Depués en João Pessoa anotó un gol más, yá llevaba 999 goles y depués de nun anotar en [[Badea (Brasil)|Badea]], el circu mediáticu treslladóse a [[Rio de Janeiro]], al [[Estadiu Maracaná|Maracaná]], ante'l Vasco da Gama. Depués d'una falta de la defensa del Vasco, Pelé foi escoyíu pa cobrar el penal. Faciendo la so típica ''paradinha'', vence al porteru y anota el so gol 1000. Esti gol foi premiáu cola conquista de trés nuevos Torneos Paulistes (ediciones 1967, 1968 y 1969) y una Copa de Plata (edición 1968). Nesa dómina, internacionalmente Pelé yera perconocíu por ser un gran astru de Fútbol y pudo atopase coles celebridaes deportives, polítiques, acádemiques, artístiques. Pelé nun escaez aquel alcuentru que tuvo con [[Robert F. Kennedy]], qu'asistió a un partíu de fútbol xugáu por esi célebre futbolista brasileñu hasta que'l mesmu Pelé llamentó enforma l'asesinatu d'esi carismáticu senador norteamericanu unos años dempués.
 
En [[1968]] consideró tornar a la selección brasileña, pero foi efectivu hasta [[1969]], cuando l'interés centrar nel mundial de México 70. Aymore Moreira foi destituyíu y nel so llugar llegó João Saldanha, ex-entrenador del gran Botafogo de [[Garrincha]], [[Amarildo]], [[Gérson]] y [[Haílton Corrêa d'Arruda|Manga]]. Saldanha fixo'l so equipu con base en xugadores del Santos y del Botafogo. Por cuenta de problemes con [[João Havelange]], foi despidíu del cargu. D'esta miente [[Mário Zagallo]] foi nomáu como'l so reemplazu. Zagallo convocó a dellos xugadores más como [[Tostão]] y [[Roberto Rivelino|Rivelino]], colo que Brasil se vio meyor complementáu. Zagallo amás asistióse d'homes como [[Cláudio Coutinho]] y [[Carlos Alberto Parreira]]. Dempués de clasificar nel so grupu con tolos partíos ganaos y como favoritos a reconquistar mundial, nel Grupu 3 Brasil enfrentaría a Checoslovaquia, el defensores del títulu, Inglaterra y Rumanía. El [[3 de xunu]] en [[1970]] enfrentáronse en Guadalajara los brasileños ante Checoslovaquia. Petras pon alantre a Checoslovaquia, pero Rivelino de tiru llibre empató, y unos minutos más tarde, Pelé fixo'l so famosu tiru de metá de cancha que tuvo cerca de vencer al porteru [[Ivo Viktor]]. Asina termina'l primer tiempu. Na segunda parte Brasil ponse alantre con un gol de volea de Pelé y dos goles de [[Jairzinho]] liquidaron el partíu que terminó 4-1. El [[7 de xunu]] xugaron ante Inglaterra en Guadalajara. Dempués de que [[Gordon Banks]] parára-y de manera fantástica una cabezada a Pelé y de siguío un tiru llibre a Rivelino, Inglaterra retrucó con [[Geoff Hurst]], sicasí Felix estenó la pelota. Na segunda parte una xugada pela banda de Tostão dexa que Jairzinho a pase de Pelé anote'l 1-0. Nos últimos minutos de nuevu Hurst intenta vencer a Félix, pero'l balón vase percima de la portería. Brasil ganó 1-0. Nel postreru partíu ante Rumanía en Guadalajara, Pelé anotó dos goles, unu de tiru llibre espectacular y Jairzinho anotó'l terceru. Rumanía a base de coraxe llogra descontar y a la fin el partíu termina 3-2 a favor de Brasil.