Diferencies ente revisiones de «Salomón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- a. C. + e.C.)
Llinia 128:
[[Archivu:Stamp_of_Israel_-_Festivals_5721_-_0.40IL.jpg|thumb|Estampilla israelín dedicada al rei Salomón, 1960. Los sos atributos son la balanza de la Xusticia y el planu del [[Templu de Jerusalén|Templu]].<ref>Serie "Reis d'Israel", diseñada por Asher Kalderón.</ref>]]
 
Na tradición de la [[Ilesia ortodoxa etíope]], señálase que Salomón tuvo un fíu cola [[reina de Saba]], llamáu [[Menelik I]], quien sería futuru rei de d'[[Etiopía]], y de quien la tradición diz que sacó'l l'[[Arca de l'Alianza]] d'Israel, llevándo-ylallevándola al so reinu: ely llibrudepositándola na [[KebraIlesia Nagastde Santa María de Sion]], rellataEsta estahistoria hestoriavien nel llibru [[Kebra Nagast]].
 
En [[LosLes mil y una nueches]], dellos cuentos árabeárabes señalarseñalenlu como un poderosu rei, que tenía cualidaes de hechicería que-y dexaron consolidar un imperiu y encarcelar a los numberosos demonios del desiertu ([[ifrit]]). A los ifrit (xenios), zarrar en vasíes de folla sellaes col nome de Dios, por negase estos a siguir los mandatos del Peraltu y sometese a los homes. Nel relatu ye llamáu Sulaymán, fíu de Daud (David).
 
'''Nel cine'''