Diferencies ente revisiones de «Tórsḥavn»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Océano +Océanu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-atópase +alcuéntrase)
Llinia 28:
 
== Xeografía ==
Tórshavn atópasealcuéntrase asitiada xeográficamente nel centru del [[archipiélagu]] de les Feroe, na mariña sudeste de la mayor isla, [[Streymoy]]. El so localización ye 62° norte, 6° 45' oeste. Al oriente de la ciudá allúgase la isla Nólsoy, que protexe de manera efectiva'l puertu natural de la ciudá y ensin la cual el desenvolvimientu de Tórshavn posiblemente como ciudá portuaria nunca tuviera llugar. La [[península de Tinganes]] estrema al puertu en dos partes: Eystaravág, al este, y Vesteravág, al oeste. El pequenu ríu Sandá desagua na sablera de Sandagerði, y sirve de llende ente Tórshavn y la localidá de Argir.
 
Col tiempu, la área urbana de Tórshavn enchió les sos llendes orixinales, de manera que les localidaes vecines de [[Argir]] y [[Hoyvík]] son güei consideraes barrios de la ciudá. Sicasí, estadísticamente caltiénense separaes una de les otres.
 
Amás de delimitar col [[Océanu Atlánticu]], la ciudá atópasealcuéntrase flanqueada pel monte ''Húsareyn'' (374 metros) al noroeste y el monte ''Kirkjubøreyn'' (350 metros) al suroeste, onde s'alluga'l pueblu de Kirkjubøur y el llende sur de Streymoy, llamáu Kirkjubønes. Tórshavn alcontrar nuna de les zones más llanes de toles Feroe.
 
=== Clima ===