Diferencies ente revisiones de «Wellington»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-atópase +alcuéntrase)
Llinia 4:
 
Como munches otres grandes ciudaes y capitales, la ciudá estiéndese más allá de les llendes del so términu municipal, y la so área metropolitana o ''Gran Wellington'' inclúi les poblaciones y árees rurales cercanes, la mariña de [[Kapiti]] y los [[montes Rimutaka]] hasta la rexón de [[Wairarapa]].
La área urbana inclúi cuatro ciudad: Wellington, ente l'estrechu de Cook y el puertu de Wellington, toma la metá de la población de toles árees y polo tanto ye'l so centru económicu; al norte atópasealcuéntrase [[Porirua]], caracterizar pola so gran arribación de maorines y procedentes de [[Anexu:Isles del Pacíficu|les isles del pacíficu]]; [[Lower Hutt]] y [[Upper Hutt]] al nordés, asitiaes xuntu al [[valle de Hutt]].
 
La ciudá ye un importante centru financieru y de negocios nel país. Ye tamién un importante centru cultural, qu'alluga'l muséu ''[[Te Papa]]'' ("el nuesu llugar" en llingua [[Idioma maorí|maorín]]), el ballet, la orquesta sinfónica y la producción cinematográfica en Nueva Zelanda.