Diferencies ente revisiones de «Ismael González Arias»

ensin resume d'edición
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Trabayando na mina publica'l so trabayu ''Fálame, fála-y'', primer manual d'aprendizaxe comunicativu de la llingua asturiana, empleáu a lo llargo d'años nel enseñu de la llingua asturiana p'adultos.
 
Tola so obra, incluyida la ficción, ta de dalguna manera entellazada, siendo una crónica del tiempu del que fala. Asina, ''El cuartu negociu'' ([[1993]]) treslládanos a la guerra de los Balcanes con un personaxe que vuelve aparecer en ''El tiempu de Manolo'' ([[2005]]), biografía personal de lo que fueran los años setenta, un periodu marcáu pol fin de la dictadura y el fin del mundu rural. Na so última novela, ''En busca de Xovellanos'' ([[2006]]), realiza una incursión na novela histórica como una manera de regresar a los oríxenes del tiempu presente, con personaxes españoles y foranos que revisen el conceptu d'[[España]] percorriendo'l so territoriu detrás de [[Gaspar Melchor de Xovellanos]], en plena ocupación francesa a primeros del sieglu [[XIX]].
 
El so trabayu más valoráu a nivel críticu ta relacionáu cola música asturiana, tanto como compositor, productor o críticu musical.
 
Cuenta con páxina propia en [www.ismael.org] na que s'afayen dellos delosde los sos trabayos sobre música y artículos teriodísticosperiodísticos, como los correspondientes a laseriela serie de ''L'Asturies Cismontana'' y del siguimientu de la película ''Pídele cuentas al Rey'', de [[José Antonio Quirós]].
 
 
34

ediciones