Diferencies ente revisiones de «Cuernu d'África»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q40556
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-EE. UU. +EE. XX.)
Llinia 7:
Ta conformáu pola totalidá de los países de [[Somalia]], [[Yibuti]], [[Eritrea]] y [[Etiopía]].<ref name="Hodd">Michael Hodd, ''East Africa Handbook'', 7th Edition, (Passport Books: 2002), p. 21</ref><ref name="Britannica">Encyclopaedia Britannica, inc, Jacob Y. Safra, ''The New Encyclopaedia Britannica'', (Encyclopaedia Britannica: 2002), p.61</ref> Recibe'l nome de ''cuernu d'África'' por cuenta de la forma triangular con orientación O-Y que s'evidencia na cartografía.
 
Ye una zona de gran inestabilidá política, económica y social, con continues guerres. Tratar d'una rexón que reviste particular interés pa les potencies europees y los [[EE. UUXX.]] pol so localización estratéxica, ruta obligada de los barcos petrolíferos y de mercancíes.
 
Les enllanaes de [[Somalia]] y de [[Yibuti]] carecen una aridez estrema y seques frecuentes, a pesar de que la rexón del Cuernu d'África asítiase cerca del ecuador terrestre. Esto debe a que los vientos de los monzones tropicales qu'apurren agües estacionales al Sahel y a [[Sudán]] soplen dende l'Oeste, de manera que cuando lleguen a [[Yibuti]] y [[Somalia]] yá perdieron la mayor parte del so mugor. Sicasí, l'Oeste y el Centru de [[Etiopía]], según l'estremu meridional de [[Eritrea]], tópense más espuestos a los vientos mentaos y reciben por tantu mayor cantidá d'agua. Ello ye que el volume de 2000 [[mm]] de precipitaciones añales nun ye raru nos montes etíopes.