Diferencies ente revisiones de «Gus Van Sant»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q25186
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-remio Óscar +remiu Óscar)
Llinia 14:
|imdb = 0001814
}}
'''Gus Van Sant''' (*[[Louisville]], [[Kentucky]], [[24 de xunetu]] de [[1952]]) ye un director de cine, productor, guionista y escritor [[Estaos Xuníos|estadounidense]]. Candidatu al [[PremioPremiu Óscar]] como meyor director por ''[[L'indomable Will Hunting]]'' y ''[[Milk (película)|Milk]]'' y ganador de la [[Palma d'Oru]] nel prestixosu [[festival de Cannes]] por ''Elephant'' (2003).
 
== Biografía ==
Llinia 26:
[[Uma Thurman]] yera una muyer que nació con enormes pulgares en ''[[Elles tamién s'ablayen]]'', embarullado drama sobre un peculiar grupu de muyeres vaqueres, tan marxinales como los personaxes habituales de Van Sant. Pero esta adaptación d'una novela de [[Tom Robbins]] quédase bien llueñe del nivel alcanzáu por otres cintes del cineasta, foi zurdida pola crítica y fracasó nes taquilles. El director recuperó parcialmente la forma con ''[[Tou por un suañu]]'', crítica de la moral del trunfu a cualquier preciu, na que [[Nicole Kidman]] encarna a una ambiciosa moza dispuesta a tou pa convertise en reportera televisiva. Acompañar Matt Dillon, que repitía con Van Sant.
 
''[[L'indomable Will Hunting]]'' foi'l mayor ésitu de Gus Van Sant, que per primer vegada trunfaba non yá nos circuitos alternativos. El director decidió sofitar a los mozos protagonistes, [[Matt Damon]] y [[Ben Affleck]], daquella dafechu desconocíos, que-y llevaron un guion qu'ellos mesmos escribieren porque nun-yos ufiertaben papeles, y pol que fueron compensaos con un [[PremioPremiu Óscar|Óscar]] al meyor llibretu orixinal. Van Sant llograba conxugar comercialidad coles sos obsesiones temátiques habituales, pos retrata a otru personaxe conflictivo y marxinao, Will Hunting, qu'a pesar del so difícil calter resulta ser un superdotado. Intenta camudar la so perspectiva de la vida un psiquiatra viudu, interpretáu por [[Robin Williams]], que tamién se fixo col Óscar, al meyor secundariu.
 
El filme de Van Sant más desfamáu polos cinéfilos ye ''[[Psycho (Psicosis)]]''. Cuando-y encargaron rodar el remake del clásicu de Hitchcock, Van Sant tomó una interesada decisión. Cuidao que l'orixinal ye una auténtica obra maestra inmeyorable, decidió que la meyor opción yera copialo planu a planu. Apurría'l color, nuevos actores ([[Anne Heche]] y [[Vince Vaughn]] como protagonistes) y aumenta el dineru que roba la protagonista, por aquello de la inflación. Pero la crítica foi implacable a la de desfamar una cinta, que lóxicamente nun apurría nada a la hestoria del cine.