Diferencies ente revisiones de «La Rioxa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 54:
Sía que non nenguna teoría puede considerase concluyente por cuenta de la escasez de fontes documentales.
==Política==
===Parlamento de La Rioxa===
 
El parlamentu de La Rioxa, ye l'órganu supremu de representación de La Rioxa, según recueye l'Estatutu d'Autonomía de La Rioxa. Los sos miembros son escoyíos polos ciudadanos de forma democrática nes Elecciones al Parlamentu de La Rioxa y desempeña el papel lexislativu. La see atopar nel antiguu Conventu de la Mercé de la capital rioxana. Consta de 33 escaños, que se parten en función de les candidatures que superaron el 5% de votos.
 
===Repartida d'escaños (2015-2019)===
 
Les elecciones del 24 de mayu de 2015 supunxeron para La Rioxa el fin de la mayoría absoluta del PP. Arriendes d'ello, tantu PP como PSOE realizaron una serie d'alcuentros colos líderes rexonales de C's y Podemos nos que s'alcordó l'astención de la formación naranxa para facilitar una nueva llexislatura liderada pol Partíu Popular.
Llinia 97:
|}
 
===Gobiernu de La Rioxa===
 
El Gobiernu de La Rioxa exerz el poder executivo y l'alministración de la comunidá autónoma. Les sos funciones son exercer la potestá reglamentaria que nun pertenez al Parlamentu, Interponer recursos énte'l Tribunal Constitucional y executar les funciones que se deriven del ordenamientu xurídicu estatal y rexonal.