Diferencies ente revisiones de «La Rioxa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 79:
-L'actual términu vascu de Errioxa ye un [[neologismos]] a partir de la grafía moderna Rioxa, a la que se añedir una Y por cuenta de l'iñerizu de la fonética vasca a la R n'empiezu de palabra. Tamién y en conexón cola teoría que defende l'orixe vascu del topónimu, pudiera ser una mera adaptación a les actuales normes del vascuenciu unificáu d'una pretérita denominación "Herri Oia" aportada en "Errioxa", pero ensin sofitar pola documentación, d'una manera análoga a l'actual "Erribera" en [[Navarra]] de [[herri=pueblu]] y [[behera=baxa]].
Sía que non nenguna teoría puede considerase concluyente por cuenta de la escasez de [[fontes documentales]].
 
==Comunicaciones y tresportes==
 
La Rioxa atópase comunicada per vía aérea gracies al Aeropuertu de Logroño-Agoncillo.
 
Por aciu ferrocarril, pueden llevase a cabo trayecto escontra Madrid, Zaragoza, Barcelona, Valladolid, Xixón, Bilbao, La Coruña, Vigo cuidao que la llínea Castejón-Miranda traviesa la rexón d'este a oeste. La principal estación de la comunidá ye la estación de Logroño.
 
En cuestión de carreteres, La Rioxa tien comunicaciones coles rexones vecines, fundamentalmente por aciu l'autopista AP-68. Apocayá tánse construyendo autovíes, como l'autovía del Camín, que conecta Pamplona con Logroño dende 2006, y nun futuru va llegar a Burgos.
 
==Economía==