Diferencies ente revisiones de «La Rioxa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 198:
==Sanidá==
 
La comunidá autónoma de La Rioxa, al igual qu'otres autonomíes, cuenta con un serviciu sanitariu públicu propiu reguláu pola llei 2/2002 del 17 d'Abril y dependiente de la conseyería de sanidá. Atópase entamáu nel Serviciu Rioxanu de Salú (SERIS). Apurre cobertoria sanitaria a toles persones empadronaes na rexón. Cuenta con cuatro hospitales, un centru d'investigación biomédica y numberosos centros de salú y consultorios médicos partíos por tola xeografía rrioxan.
 
===Hospital San Pedro===
Llinia 209:
Ye l'hospital en funcionamientu más antiguu de la comunidá, ta asitiáu en Logroño al pie de la vera del Ebro, nun edificiu del sieglu XIX, cuenta con servicios de xeriatría, curiaos paliativos, psiquiatría, rehabilitación y radioloxía.
 
===Centru d'investigación biomédica de La Rioxa (CIBIR) Editar===
Foi fundáu n'agostu del 2005 por iniciativa del gobiernu de La Rioxa como un llugar d'investigación nel ámbitu de les ciencies de la salú. Ta asitiáu xuntu al hospital San Pedro y venceyáu al mesmu. La so organización cuerre al cargu de la fundación Rioja Salú.[41]​ Na actualidá tán desenvolviéndose diversos proyectos d'investigación dende dellos de los sos departamentos como son el d'oncoloxía, microbioloxía molecular, enfermedaes biomédicas etc..[42]​.
 
== Referencies ==