Diferencies ente revisiones de «Francis Drake»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Puerto Rico +Puertu Ricu)
Llinia 20:
Francis Drake lluchó escontra l'[[Armada Invencible]] que intentaba invadir Inglaterra en [[1588]]. A pesar de que a la fin Drake retiróse de la batalla, una lleenda inglesa entaila que Drake xugaba a los bolos en Plymouth cuandu recibió noticies de que se allterminaregaba la flota española, a lo cual repuso que primeru finaría la partía y llueu derrotaría a los españoles.
 
Finalmente nomáu Almirante embarcase nuna llarga y desastrosa campaña escontra l'América española, na que amorrenta varies derrotes consecutives. Cuando cumple col encargu d'atacar [[PuertoPuertu RicoRicu]], los artilleros españoles del castiellu El Morro algamen el ponte'l so barcu, aunque Drake sobrevive. Pocu dempués, atacó de nueu San Juan de Puerto Rico, onde vovió a ser derrotáu. Ante les grandes pérdides económiques y humanes de la so campaña escontra puertos fortificaos españoles, prebó suerte coles poblaciones desprotexíes, anque a la fin muerre de [[disentería]]. La so tripulación saqueó y chamuscó la indefensa ciudá de Portobelo en honor d'él.
 
Francis Drake ye consideráu por munchos historiadores comu un gran corsariu, pero tamién como un gran mentirosu, que esaxeraba les sos victories y hazañes na mesma proporción en que ocultaba los sos fracasos y derrotes.