Diferencies ente revisiones de «Eleuterio Quintanilla»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 18:
Participó na [[francmasonería|masonería]] a través de la loxia Xovellanos númberu 337 de [[Xixón]] hasta [[1933]] cuando lu dan de baxa por falta d'asistencia y pagu de les cuotes. Quintanilla collaboró dende'l entamu de la nomada [[Guerra Civil española]] en llabores d'abastecimientu. Tres l'apición del periodicu anarquista CNT en Xixón, a entamos de [[1937]] escribirá dellos articulos sobro la "Non intervención". Dende [[1937]] perteneció al grupu Orto de la [[Federación Anarquista Ibérica|FAI]], colo que dexa les sos actividaes na masonería.. En setiembre d'esti añu confiase-y la custodia del Tesoru artísticu de Asturies y Santander pal so treslladu a [[Francia]]. Yá en [[Barcelona]] tres la cayía d'[[Asturies]], presidió'l [[Conseyu Nacional de la Infancia Evacuada]] dependiente del ministeriu d'Istruición publica y sanidá, del que yera ministru [[Segundo Blanco]].
 
Eleuterio Quintanilla asistió como conseyeru técnicu a la Conferencia Internacional del trabayu de [[Xinebra]]] en [[1938]].
 
En [[1939]] saldrá d'[[España]] definitivamente al frente d'una colonia infantil. Morrió esiliáu en [[Burdeos]] el [[18 de xineru]] de [[1966]].
 
Anguañu, una cai de [[Xixón]] lleva'l so nome.