Diferencies ente revisiones de «Diabetes mellitus»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{Avisumedicu}}
{{fusionar|Diabetes}}
 
{{Plantilla:Avisumelicu}}
[[Imaxe:Blue circle for diabetes.svg|thumb|Círculu azul símbolu de la diabetes (ONX, Naciones Xuníes)]]
La '''diabetes mellitus''' ye una enfermedá carauterizada pola presencia persistente de [[glucosa]] en mexu xunto a un aumentu anormal de la cantidá de [[glucosa]] presente nel [[sangre]], asociada a los síntomes ordinarios de la diabetes.
Llinia 37:
*'''Antidiabéticos orales:''' Hai bien de preparaos antidiabéticos pal tratamientu por vía oral, como la [[tolbutamida]], [[clorpropamida]], [[acetohexamida]], [[glibenclamida]], [[glicodiacina]], [[fenformina]], [[metformina]], etc., qu'en munchos casos puen sustituyir el tratamientu insulínicu.
*'''Insulina:''' La terapáutica insulínica faise con [[insulina]] ordinaria, qu'actúa namái unes hores, o con insulina de depósitu. Antiguamente obteníase de purificar el plasma del gochu o'l caballu (polo que daba problemes de [[reacción alérxica|reacciones alérxiques]], amás de nun ser totalmente igual a la humana), pero anguaño obtiénse sintéticamente per aciu de [[recombinación xenética]] (llibre d'alerxes y composición exauta a la humana), y hai preparaos amestaos con insulines de mayor o menor duración y en distintes proporciones. Nun se pue prescindir de la [[insulina]] na diabetes infantil o xuvenil nin nel diabéticu con delgadez o [[acidosis]], porque nestos casos graves la dieta y los antidiabéticos orales nun son abondos pa evitar l'empeoramientu del enfermu. La [[insulina]] ha dosificase individualmente pa cada enfermu, pasando por una fase inicial de compensación de la diabetes y conocimientu de los sos requerimientos insulínicos, pa depués pasar a la fase permanente, con una o más indiciones d'[[insulina]] retardada o amestada.
 
==Ver tamién==
*[[Diabetes]]
 
==Enllaces esternos==