Diferencies ente revisiones de «Demografía»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 190.115.6.67 (alderique) hasta la cabera versión de AsturiBot
Etiqueta: Reversión
Llinia 2:
La '''Demografía''' ye la ciencia que tien como oxetivu l'estudiu de les [[población|poblaciones humanes]] y que trata de la so dimensión, estructura, evolución y carauterístiques xenerales, consideraos dende un puntu vista cuantitativu. La Demografía estudia [[estadística]]mente la estructura y la dinámica de les poblaciones humanes y les lleis que rixen estos fenómenos.
==== Tipos de Demografía: ====
Los dos tipos o partes de la Demografía tan interrellacionaos ente sí y la separtación ye un tantu artificial, yá que l'oxetivu d'estudiu ye'l mesmu: les poblaciones humanes.
La degrafia es una mierda por qu no tiene ningun contenido mejor.. hola pinches putitas se ponen bien cachondas hijas de su puta madre JAJA XDXD
* '''Demografía estática:''' Ye la parte la Demografía qu'estudia les poblaciones humanes nun momentu de tiempu determináu dende un puntu vista de dimensión, territoriu, estructura y carauterístiques estructurales.
:# La '''dimensión''' ye'l númberu de [[persona|persones]] que residen normalmente nun territoriu xeográficamente bien desllindáu.