Diferencies ente revisiones de «Provincia de Soria»

Contenido eliminado Contenido añadido
Alejl (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 34:
L'altitú media, de 1025 metros, y les sierres asitiaes al norte de la provincia condicionen el clima. Al este y sur hai contornes pertenecientes a la Cuenca del Ebro, nel afluente río Jalón; nel norte tamién hai zones que desaguan nel Ebro, les cuenques de los ríos Alhama y Cidacos. La mayor parte de la provincia forma la cabecera de la cuenca del Douru.
 
Estrémense delles contornes: la Tierra de Ágreda, con capital en Ágreda, al este atestando con [[Aragón]] y presidida pol Moncayo; el Pandu Sorianu; tierra de ceberes y remolacha nel Valle del Douru; na llende cola [[provincia de Burgos]], Pinares, onde s'alluguen los Picos de Urbión, llugar de nacencia del [[Ríu Duero|Douru]] y la mítica Llaguna Negra que sirvió d'inspiración a Antonio Machado para'l so poema La tierra de Alvar González; Tierres Altes, al Nordeste, zona probe y escabrosa pero con importantes recursos de icnitas; y les contornescomarques del Sur de Soria, cerealistas y con riqueza de ganáu lanar, qu'atiesten coles provincies de Segovia y Guadalaxara.
 
El 23 de xunetu de 2008 convertir na primer provincia n'inaugurar l'encendíu dixital integráu nel Plan d'Actuación Específicu para Soria (PAES). Realmente solo dar en desconectar les emisiones nacionales analóxiques de el emisores de la capital y una tercer parte de la provincia.