Diferencies ente revisiones de «Ricardo Mella»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
'''Ricardo Mella''' ([[Vigo]] -, [[1861]], - Vigo, [[7 d'agostu]] de [[1925]]) foi un periodista y [[anarquismu|anarquista]] [[España|español]].
 
Estudió bachilleratu en Vigo y yá anantes apaez vinculáu al [[Partido Republicano Federal]] nel que tamién militaba so padre. Bien ceo entamó a collaborar cola prensa federalista pa pasar más sero al anarquismu.
Llinia 8:
 
== Ricardo Mella n'[[Asturies]] ==
 
La so profesión de topógrafu llevólu a trabayar en dellos sitios de la xeografía española, ente ello Asturies. En [[1903]] pronunciaría una conferencia nel [[Institutu Xovellanos]] de [[Xixón]], onde conocería a [[Eleuterio Quintanilla]] col que acabaría manteniendo una gran y provechosa amistá, col que fundaría en [[1910]] el periódicu [[Acción Libertaria]].
 
Línea 15 ⟶ 14:
A la so muerte un ensamu d'amigos de Mella entamó la xera de publicar les sos ''obres completes''. Ocuparíen seis volúmenes y el primeru, ''Ideario'', foi asoleyáu en Xixón, con un prólogu de [[José Prat]] y un estudio biográficu de Pedro Sierra. Tamién el segundu volumen vio la lluz en Xixón, en [[1934]], con prólogu d'Eleuterio Quintanilla.
 
[[Categoría:Anarquistes|Mella, Ricardo]]
[[Categoría:Gallegos|Mella, Ricardo]]
 
[[es:Ricardo Mella]]