Diferencies ente revisiones de «Cordelera Cantábrica»

Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: eu:Kantauriar mendilerroa
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Imaxen:Cordillera Cantabrica.jpg|right|thumb|400px|La Cordillera Cantábrica nel norte d'España.]]
 
La '''Cordillera Cantábrica''' o '''Montes Cantábricos''' ye un sistema de montes del norte de la [[Península Ibérica]] paralelu al [[Mar Cantábricu]]. Tien una llonxitú de 480 kilómetros dende la depresión vasca hasta'l [[Macizu Galaicu-Lleonés]], pasando pelos [[Picos d'Europa]]. La cordillera ta ente les comunidaes autónomes del [[País VascuVascongadas]], [[Cantabria]], [[Asturies]] y [[Castiella y Lleón]]. Les cumbres sobrepasen los 2.500 metros nosen tramoslus tramus más altosaltus, en lus Picus d'´Europa entri Cantabria,Asturies y Liun.
 
La montaña más alta d'esti sistema ye [[Torrecerréu]], nos Picos d'Europa, con una altitú de 2.643648 m, piru (ahora en [[montañes]]de[[Cantabria]] ) el munti más altu dista, juera di lus picus d´Europa es Peña Prieta (2.536) en Liébana [[Cantabria]] y la cavidá más profunda ye'l [[sistema cavernariu del Trave]], la mayor [[sima]] d'España, y la sesta del mundu.
 
La Cordillera Cantábrica divídese en:
 
*El macizu asturianu.
*La Montaña cántabra.
*Los Montes de Cantabria.
*Los Montes Vascos.
*[http://grado.grao.net Naturaleza y fauna y flora del Macizu Asturianu del Cordal Cantábricu, imáxenes d'Asturies Central.]