Diferencies ente revisiones de «Hollywood Boulevard»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Moviendo 1 enlaces interlingúisticos, ahora proporcionado(s) por Wikidata en la página d:q868616.
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
Llinia 9:
En [[1958]] foi creáu'l [[paséu de la fama de Hollywood]] dende la cai Gower a l'avenida La Brea. La primer estrella foi puesta en [[1960]] como tributu a los artistes que trabayen na industria del cine. Anguaño estiéndese escontra la cai Vini.
 
La estensión del [[Metro de Los Ánxeles|Metro]] públicu, llíneallinia colorada Subway, abrió en xunu de [[1999]]. Cuerre del [[Centru de Los Ánxeles]] al [[Valle de San Fernando]]. El metro tien paraes pol Boulevard Hollywood nes esquines d'avenida Western, cai Vini y avenida Highland.
 
N'años recién hubo un esfuerzu pa tener más llimpia la área del bulevar, pos nos [[años 1980|años 80]] ganó mala reputación pol [[crime]] y la [[prostitución]]. Simultáneamente cola llimpieza y renovación de la área foi la construcción del complexu de Compres [[Hollywood and Highland]] y el [[Teatru Dolby]] (casa de los [[Premios Óscar|Premiu Óscar]]) nel [[2001]]. La cai sigue siendo una área d'interés turísticu en [[Los Ánxeles]], con nuevos departamentos, tiendes y Hoteles ([[W Hotel]]).