Diferencies ente revisiones de «The Guardian»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
Llinia 46:
''The Manchester Guardian'' foi fundáu en 1821 por un grupu d'homes de negocios non conformistes encabezaos por John Edward Taylor. L'anunciu de la so fundación proclamaba que "va reforzar celosamente los principios de la llibertá civil y relixoso, va defender acaloradamente la causa de la Reforma, va ayudar l'espardimientu de los principios xustos de la Economía Política y va sofitar, ensin referencia a la parte o partíu d'orixe, a toles idees útiles"
 
El so director más conocíu foi C. P. Scott, quien mercó'l periódicu en [[1907]]. So la so dirección la llíneallinia de la publicación radicalizóse, sofitando'l nala más dura del lliberalismu y oponiéndose, contra la opinión pública del períodu, a la segunda [[Guerres de los Bóers]],
 
L'amistá de Scott con [[Chaim Weizmann]] xugó un papel importante na [[Declaración Balfour]] y na posición del diariu en relación a la creación del estáu de [[Israel]]. Posición que camudó col tiempu, como se reflexa nel llibru ''Disenchantment: The Guardian and Israel'' de Daphna Baram.