Diferencies ente revisiones de «Kaluga»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
Llinia 1:
{{llocalidá}}
 
'''Kaluga''' ({{lang-ru|Калу́га}}) ye una ciudá y [[puertu fluvial]] a veres del [[ríu Oká]], nel oeste de [[Rusia]]. Capital de la [[óblast de Kaluga]], ye un centru manufacturero bien comunicáu por aciu delles [[llíneallinia ferrial|llínees ferriales]]. Cuenta con industries del sector de la [[Fundición (metalurxa)|fundición]], fábriques de [[lladriyu]]s, y tamién hai industries madereres y de maquinaria. Nel [[sieglu XIV]], fecha de los primeros testimonios de la hestoria de la ciudá, la ciudá yera una fortaleza na frontera.
 
== Hestoria ==
Llinia 8:
Kaluga foi fundada a mediaos del sieglu 14 como fortaleza fronteriza na frontera suroeste del Gran Ducáu de Moscú. Nun principiu, la ciudá foi llamada Koluga. Na Edá Media, Kaluga foi un asentamientu de los Príncipes Vorotinski. El llar ancestral d'estos príncipes atopar al suroeste de la ciudá.
 
Kaluga ta conectada a Moscú per una llíneallinia de ferrocarril y l'antigua carretera, la carretera de Kaluga, anguaño denominada en Moscú como Starokalúzhskoye Shossé. Esti camín foi la ruta d'escape favoritu de la trampa de Moscú por Napoleón na seronda de 1812.
 
En delles ocasiones mientres el [[Imperiu Rusu]], Kaluga foi la residencia de los exiliados políticos y prisioneros.