Diferencies ente revisiones de «Puntu de fuga»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q163362
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
Llinia 6:
 
== Puntos de fuga ==
[[Imaxe:2-punktperspektive.svg|thumb|290px|El puntu de fuga ye'l llugar onde converxen toes llínees "paraleles" de color verde, y la llíneallinia del horizonte ye la recta horizontal de color azul.]]
Nuna proyección dada, pueden haber d'unu a tres punto de fuga pa representar los trés direcciones ortogonales correspondientes a los trés exes espaciales XYZ, según calténganse paraleles al planu de proyección o se intersequen con él. Estos trés exes pueden imaxinase como les [[aresta (xeometría)|arestes]] d'un [[cubu]].
 
Llinia 14:
*'''Perspectiva aérea''': Con tres punto de fuga. Asocede cuando'l cubu ta parcialmente delladiáu y entornáu. Nenguna dirección ortogonal ye paralela al planu de proyección.
 
Nel sistema de [[proyección cónica]], les proyecciones de les rectes horizontales converxen siempres na [[llíneallinia del horizonte]]; y solamente les proyecciones de les rectes paraleles al [[planu del cuadru]] nun tener un puntu de fuga definíu, pos tamién se proxecten realmente paraleles nel dibuxu.
<Gallery>
Image:Zentralperspektive.png|Un puntu de fuga central. <br>Vista frontera.
Llinia 23:
== Altor del puntu de vista ==
[[Imaxe:Vistes_con_dos_puntos_de_fuga.jpg|thumb|Vistes con dos puntos de fuga.]]
La distancia esistente ente l'observador y el planu geometral vese reflexada nel altor h (distancia ente la L.H. y la L.T.). La visión que se llogra del oxetu difier notablemente con la situación del puntu de vista, como se repara en la ilustración. Nesti tipu de representaciones, tantu d'interiores como d'esteriores, establezse, de normal, un altor pa la llíneallinia del horizonte (aprosimao la media d'una persona) 1,70 o 1,20 metros, según considérese de pies o sentáu.
Un puntu de vista baxu (perspectiva de xaronca) amuesa una menor proporción del planu de tierra, al empar que mengua la distancia ente la llíneallinia del
horizonte y la de tierra. Con esti tipu de perspectiva consíguese resaltar l'altor de los oxetos. La representación de conxuntos arquitectónicos a “vista de páxaru” ye bien emplegada pa ufiertar claramente la distribución urbanística. Nesti casu, la L.H álzase bien percima de la L.T.
Na vista celeste asítiase la L.T. percima de la L.H. de manera que podamos visualizar la planta inferior del oxetu.